Als je al twijfel aan je eigen koopgedrag kan je t beste eerst even je bonnen uit gaan pluizen. Ik vind het trouwens helemaal niet veel geld 100 euro per week voor jullie 5en?!?! Zal maar niet zeggen hoeveel mannetje en ik per week samen op maken. Ik ben AH fan, goede winkel, fijne mensen, goed assortiment.
Ik ga naar beide winkels. Ik werk bij c1000 dus haal daar door de weeks boodschappen. Ik doen meestal de "grote" boodschappen bij de appie. Want daar woon ik vlak bij.
Dan liever de AH, vlees etc van de c1000 vind ik echt niet goed. Kom er alleen als ze die euro weken hebben
ah is goedkoper dan c1000 vind ik zelf vooral met eigen merk. De aanbiedingen zijn vaak bijde wel erg goed maar dan heeft de ah weer nuttige aanbiedingen en c1000 heeft vaak dingen in de aanbieding waarvan je denk tja kopen omdat het goedkoop is of ga ik het ngo ooit gebruiken? wij gaan altijd naar de ah en mensen zeggen allemaal duur duur duur maar valt echt wel mee hoor. als je dingen als rijst, pasta's, sausmixen, maaltijdpakketen en andere houdbare dingen inslaat in de hamsterweken of met goede aanbiedingen scheeld dat al enorm op de kosten. ook heb je keus uit eigen merk van albertheijn (nemen we zelf meestal) of euroshopper als je nog goedkoper wilt (vind zelf euroshopper niet altijd lekker/goed maar er zitten prima artikelen bij) ah heeft verder altijd alles op voorraad, goed vlees en dus ook goede aanbiedingen. zelf de aanbiedingen zijn er altijd en heb nog nooit mis gegrepen (wat bij de c1000 maar al te vaak gebeurd :x)
Ik heb t zelfde probleem, eerst was ik altijd rond de 100 kwijt en nu ineens 130! ik weet wel dat ze hebben gezegd dat de boodschappen duurder werden maar dat je dat zo dirrct zou voelen verbaasd me toch wel C1000 zit hier niet in de buurt
het zijn vooral de dingen die je dagelijksgebruikt die zo veel duurder zijn geworden. zo scheeld een pak koffie soms wel een euro en melk is ook een paar dubbeltjes omhoog vergeleken paar maanden geleden. zo met veel meer dagelijkse dingen waar je dus veel van koopt en dit merk je echt wel bij het boodschappen doen