Dit zit er in: 2 Newborn luiers 2 mini luiers maandverband billendoekjes Roos vicee Nivea (vrouwen) Nivea (mannen) Baby wasgel (c1000 merk) baby shampoo (c1000 merk) zinkzalf (zwitsal) Olavarit (banaan) Tijdschrift (wij jonge ouders) Waardebon: bij 10 euro snoetendoekjes (gratis) Bij 15 euro baby badschuim en baby haarlotion (gratis) bij 15 euro diksap (gratis) bij 20 euro 28 newborn luiers (gratis) En van bell photo van 1tot24 maanden gratis foto Hebben meer mensen deze al gehad?
Is ie al officieel uit? Wel een leuk pakket en in een tas toch? Ik heb hem een tijd terug van de C1000 ontvangen als eerste consument, n.a.v. een klacht van mij over de oude babydoos
misschien was ze niet tevreden omdat de kortingsbonnen verlopen waren, dat was hier wel het geval, maar heb er verder geen klacht over ingediend.
Pakket wat ik had gekregen van de c1000 zaten ook verlopen kortingsbonnen in idd. Geen klacht ingediend want had het toch niet gekocht maar vond het wel raar.
Ik had het als klacht doorgegeven, maar het was ook meer een opmerking naar hun toe dat ze iets beloven wat niet zo is. Het was meer een lege doos dan een pakket en dat was ook mijn "klacht". Op de site stond een aantal aan producten genoemd en dat zat er echt niet in. Kreeg als reactie te horen dat er bepaalde producten uit het pakket gingen en dat daarom bij sommige filialen de dozen niet volledig waren. Er zou inderdaad een nieuwe babycadeautas uitkomen. Deze is er nu dus ook en die is echt wel leuk!
ik heb een klacht ingediend over de doos die ik laatst kreeg.. bij dochterlief 1 was het een leuk pakket.. maar nu.. deed doos open en je kon de bodem gewoon zien. ik heb gebeld en gezegd dacht dat de waarde ongeveer 25 euro zou zijn.. man heeft toen ook pakket gehaald en concludeerde dat als hij ruim zou pakken, de waarde ongeveer 10 euro zou zijn. is dan nog wel gratis spul, maar vond het een enorm verschil met wat er in 2009 in zat.. en nu.. in mijn pakket zat dus geen maandverband, en geen nivea en geen shampoo 4 luiertjes, roosvicee, billendoekjes eigen merk, 2 kleine potjes eigen merk banaan en wortel, flesje badschuim eigen merk, zakje zonnatura appelknabbels, en tijdschrift en paar kortingsbonnen
Deze had ik ook, heb hem eind augustus gehaald ofzo.... Ik snapte de appelknabbels niet, moet ik die een jaar bewaren ofzo?
ik heb de c1000 doos vorige week gehaald en hier zat dus weinig in, kon zelfs mn boodschappen nog kwijt in de doos.... 1 fles robijn wasverzachter (kan weg, ben er allergies voor ) 1 fruithapje eigen merk 1 groentehapje eigen merk 1 zakje knabbels (eigenlijk meer kruimels...) 1 fles roosvisee 4 luiers 1 oud tijdschrift van augustus 1 bon voor foto's maken 1 pak barle duc 1 fles babyshampoo eigen merk
C1000 Supermarkt - c1000-babykadotas | acties hier staat de nieuwe als jou was zou ik een mailtje sturen naar hoofdkantoor
Je kan hem bij c1000 halen met je geboorte kaartje Je kan hem volgens mij bij elke c1000 halen en anders moeten ze hem bestellen voor je