C1000 spaarkaart zegels

Discussie in 'Ruilen' gestart door MamavanMJ, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

hi allemaal,

Zoonlief is bijna jarig en we hebben niet zoveel meer te besteden... lang verhaal wil ik eventueel in een PB wel uitleggen. Nu heb je bij de c1000 een spaaractie dat je kan sparen voor een volle spaarkaart. dan krijg je 5 euro korting op o.a. top1toys. Ik kan daar dan een cadeau halen voor zoonlief.
    Nu probeer ik zoveel mogelijk kaarten (liefst 3) vol te krijgen. Wie kan mij helpen?

Ik betaal uiteraard de verzendkosten.

Ik heb voor jou te ruil mini's (van de AH actie) volle spaarkaart voor korting op centerparcs (c1000) en 4 volle spaarkaarten van nutricia. (zie Welkom • Nutricia Spaarprogramma).

Wie kan mij blij maken?

Liefs!

Graag reactie per PB!

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Spaar ze wel op mocht ik ze toch niet gaan gebruiken dan hoor je het van me.

We hebben geen Top 1 toys maar misschien willen mn schoonouders ze gebruiken voor Sinterklaas kadootjes van de top 1 toys. Die hebben het ook niet heel ruim nl.

3. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Iemand? Ik had vandaag boodschappen gedaan, maar heb maar heel weinig zegels gekregen... net maar een klacht ingediend want werd erg ombeschoft geholpen. (moest ik 14.98 betalen kreeg ik maar 2 zegels want het is geen 15 euro). De persoon voor mij wou de zegels niet, maar die mocht ik ook niet hebben want dat waren niet mijn boodschappen. En toen werd me verteld dat ik niet zo moest zeiken... Wat een slechte service en onvriendelijk bij de c1000. Ik doe er liever mijn boodschappen niet meer, maar hoe kom ik dan aan de zegels?

Wie kan me helpen? Ik heb er maar een paar nodig (10 in totaal is al genoeg om de korting te krijgen voor de verjaardag cadeau van M.) je zou me heel heel heel blij maken!

Ik heb nog mini's (van de ah actie), nutrilon volle spaarkaarten (zie Welkom • Nutricia Spaarprogramma) wat je er voor kan halen en ik vergoed natuurlijk de verzendkosten.

Ook heb ik veel babykleding nog in maat 50/56/62. Ik wil wel een mooi pakketje maken (nieuw en bijna nieuwe kleding waar ook merk in zit) M. heeft niet in maat 50 gezeten en maar heel kort in 56 terwijl ik zoveel kleding had. Roep maar hoeveel zegels je hebt en dan komen we er vast uit (kosten voor verzenden van alle kleding is voor je eigen rekening) omdat de kleding veel geld waard is nieuw en je dit gratis krijgt).

Graag reactie per mail l.nieuwenhoven@hotmail.com of via PB!

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Als de persoon voor je de zegels aan neemt mag hij ze wel aan jou geven. Kassiare mag dit idd niet zelf doen is hier ook zo.
    Dus ff vragen of diegene ze wil aan nemen en aan jou wil geven.

5. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Als je mij een pb met je adres stuurt stuur ik deze op heb er geloof ik maar 3 of vier maar alle kleine beetjes helpen!;)

Deel Deze Pagina