Ik vind het goed dat je dit plaatst! Of het nou waar is of niet. Ik zou ,als ik ze in huis had, ze gewoon dicht houden tot er zekerheid is.
Ach van dit soort berichten word ik niet zenuwachtig, vergiftigd is heel wat anders dan "wormpjes". En ja het kan wel eens voorkomen dat er beestjes in rozijnen zitten. 2 jaar gelden hadden we in het papegaaien voer larven en dat bleek van motjes te zijn uit de rozijnen in het voer. We hebben heel lang nog last van de motjes gehad. En als ik kabouter bv rozijntjes geef kijk ik of ze nog goed zijn.
ik heb dan wel niet met c1000 gebeld maar wel met de voedsel en waren autoriteit en die zegt dat ze nog bezig zijn met het onderzoek en als er echt iets uit komt dan zal het landelijk bekend gemaakt worden en worden de producten teruggeroepen, op dit moemnt kon de beste man mij niet vertellen of het waar is of dat het een broodje aap is, zodra er ontwikkelingen zijn hoort men dat direct.
Heb filaal hier in de buurt gebeld en die zegt nog nooit van gehoord. Daarna een ander filaal in Rotterdam en die zegt ook dat het niet voorkomt. Of in ieder geval nog geen klachten van zijn.
Als ik hier op google, kom ik alleen bij dat bericht terecht. Om dit nou een betrouwbare bron te noemen...Zolang de VWA geen maatregelen treft is er m.i niets aan de hand.
Nou ben benieuwd.. misschien heb ik jullie wel bang gemaakt voor niks hier haha. Ik vind het wel raar dat er vergiftigd staat ja.. want wormpjes zijn niet giftig en het komt over alsof er een chemisch middeltje in zit. MAAR.. voor de zekerheid misschien even wachten.. hoor je niks meer dan zal het wel nep zijn en kan je rustig die rozijntjes weer geven. En mocht het alsnog zo zijn dat er wormpjes in zitten dan heb je dat voorkomen!
Ik heb gebeld met C1000 en het gaat om rozijntjes uit Enschede, alles is uit de betreffende winkel gehaald en wordt nu onderzocht. Ze komen zo snel mogelijk met info.
Keuringsdienst van Waren. Dat andere is een tv programma Maar wormpjes is toch geen vergif? Daar versta ik iets heel anders onder, rattegif oid, maar wormpjes? Maar er is dus nergens een officieel persbericht van terug te vinden, alleen die mail in capslock die op werkelijk alle babysites staan......Beetje paniek zaaien onder mensen van iemand die een hekel heeft aan de c1000 of is het echt? Lijkt me dan ook dat er een officieel persbericht op de site/internet staat, vergezeld van een poster in de winkels. Laten we even afwachten .... dat spul komt echt niet zomaar door de diverse kwaliteitscontroles af fabriek.