denk dat er waarschijnlijk 1 verkeerde 'batch' tussen heeft gezeten, want het word wel echt onderzocht, maar betekent niet dat alle rozijntjes verkeerd zijn. Zou wel fijn zijn als ze aangaven in welke winkel(s) de verkeerde rozijntjes zijn aangetroffen, dan hoeft niet heel NL zich 'zorgen' te maken
oke dus er is wel wat bekend over de rozijntjes. Ik ben benieuwd. Hoop dat dat de enige batch was dan.
o das gelukkig heel ver vandaan hier Nee hoor geintje, ik vind het heel vervelend voor dat zieke kindje, denk je je kindje ook een keer iets lekkers te geven. Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen dat het door die rozijntjes kwam en ik ben ook benieuwd wat er nu eigenlijk niet goed aan was...?
volgens hyves zijn het larven. ALthans kwam ik tegen, je kan op zo link drukken van veelbesproken dingen en stond dit bericht dus ook tussen. En daar stond dat het om larven en eitjes daarvan gaat.
vergiftigd vind ik iets wat moedwillig erin gedaan is om veel ellende te veroorzaken. wormpjes zijn waarschijnlijk een procedure fout. als ze vergiftigd zijn én wormpjes hebben, dan moeten die wormpjes inmiddels door het gif allang het loodje gelegd hebben. denk ook dat het zwaar overdreven wordt eerlijk gezegd.
Als ik dat bericht zo leeg is het weer een heerlijk aangedikt verhaal. het gaat om motjes die waarschijnlijk alleen in dit filiaal hebben huisgehouden en in de verpakkingen eitjes hebben gelegd.. misschien vanuit de fabriek waar het vandaan komt dat het kan komen.. maar er wordt gedaan alsof het het einde van de wereld is.. zou het zelfde zijn dat als ik hier bijvoorbeeld neer zou zetten: "Geen prenatal kleding meer kopen want dat wordt gemaakt van textiel wat door kinderarbeid verworven is! Zegt het voort zegt het voort!"
o gadver ik kreeg het mailtje net via hyves.... wij hebben ze ook ALTIJD in huis... maar gaat het nu ook om die witte chocolade rozijntjes en de fruitstukjes van het c1000 merk? die hebben mijn dochters pas nog gegeten namelijk... gewone rozijntjes lusten ze gelukkig niet!
Idd blup dat zei ik ook al als ze EN vergiftigd zijn En er wormen in zitten dan leggen die wormen als eerste het loodje. Ze zullen het woord "besmette" wel ergens verwisseld hebben met "vergiftigd" en dat is toch even heel wat anders! Maar er zit dus toch een kern van waarheid in! Alleen nu de vraag of alle C1000 van dezelfde leverancier krentjes krijgen... Ik pak altijd de zakken die luchtdicht verpakt zijn. En doe kleine beetjes in een bakje dat ik telkens afwas. Had hier nml al vaker van gehoord en zoals ik al zei in mn eerdere reactie...mijn maag kan niet zo goed tegen friemelende wormpjes Dus om dat voor te blijven maar voort zo. ennnnn ik mis de laatste blz van reacties..oops!
Blijf het raar vinden dat het alleen op fora en Hyves te vinden is en verder nergens. Waar is nou toch die officiele bron.
Iemand in mijn hyves lijst woont in Amsterdam. Die had gister hetzelfde gevonden in de rozijnen en is er mee terug gegaan naar een C1000 in A'dam. Daar hadden ze aangegeven dat er inderdaad verdeeld over het land, meerdere klachten over waren..
Ik vind het wel apart. Ik las op een andere site nog een stukje. Het was precies dezelfde tekst als hier, alleen stond er nog bij dat het meisje 12 doosjes op had. Ja...dan zou Finn ook ziek worden...van 12 doosjes rozijnen!