Gisteren ben ik door mijn man blij verrast met een nieuwe fiets Een nieuwe Gazelle Bloom met 2 kinderzitjes. Maar ik zou er eigenlijk wel graag nog fietstassen op willen hebben, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en vroeg mij af welke tas hier leuk en goed bij zou passen. Dus, wie heeft deze fiets ook en welke fietstassen?
Fastrider heeft fietstassen die op de Bloom mét achterzitje passen. Ik heb ze zelf ook. Dit merk wordt trouwens ook genoemd in de folder van Gazelle zelf, geloof ik.
Kekke fiets!! Hier hebben we hem ook in het parelmoer wit. Superfiets! Ben ook nog op zoek naar goede fietstassen. Weet dat Gazelle ook bijpassende heeft, maar ze zijn redelijk aan de prijs.
Ik heb ook een gazelle bloom, wel een ouder model. Maar op die van mij zitten fietstassen die precies passen bij de fiets.
Zo dat is nog eens een leuk cadeau! Ik lees even mee want ik heb ook de Gazelle Bloom en vorige week het yepp fietsstoeltje gekocht met verlengstuk voor fietstassen maar vroeg me af welke fietstassen erop kunnen aangezien de fietstassen die ik nu heb dus niet passen.
@Tord; bedankt, ik ga eens online neuzen. @Madeliefke; Zag van bloom zelf fietstassen met een bloemig zwart/wit printje maar die vind ik dan weer niet echt passen bij de zitjes Prijs was ook rond de 50,- @Consider; Mooie fiets ook, alles past mooi bij elkaar @Snoopy; Ik was ook blij verrast! Ben nog verbaasd Ik wil dus ook graag niet die misstap maken dat de tassen niet gaan passen.
Ik heb er trouwens geen bagagedragerverlenger op zitten, die fietstassen passen gewoon zo op de bagagedrager.
Vind deze tas ook wel mooi, alleen weer met bloemen.. Of zal het niet zo storen? Halfords.nl. Net zo makkelijk -
Ik heb ook de witrode Gazelle Bloom! Ik heb juist expres strakke fietstassen gekozen en niet met frutsels en bloemetjes deze zijn het: Newlooxs Fietstassen & Fietsmanden Superdegelijk, waterafstotend en er kan lekker veel in.
Ik heb even een plaatje gezocht, het is de Bisonyl 30. hoogeveenfietsen.nl - webwinkel - tassen - dubbele fietstassen - new look tas 30 bisonyl wit
Ik heb sinds kort dezelfde fiets en toevallig nog deze fietstas van mijn vorige fiets. Maar ik vind het wel passen. Het is er een van Basil.
@marlous; Ook verkrijgbaar bij de halfords zie ik, ga ik daar morgen eens even neuzen Verder nog iemand?