Ik heb zo'n 3.000 DE punten welke ik graag zou willen ruilen tegen: - Etos babyzegels; - Blue Band zegeltjes voor de bordjes; - Schoenenreus zegels; - Zegeltjes voor de AH Disney poppen; - Unox zegels voor het servies; Uhhh wat is er nog meer. Doe anders zelf een voorstel en wie weet komen we eruit.
oh ik vreesde al dat iemand zou vragen hoe en wat, maar ik heb eigenlijk echt geen idee. De schoenenreuszegels vraag ik voor mijn zusje en heb dus geen idee wat de waarde daarvan is. Heb jij een voorstel? Zo niet ga ik even kijken hoe de waardeverhouding een beetje is en dan laat ik je het weten, oké?
per 5 euro die je uitgeeft krijg je 1 zegel... heb er 15 in totaal.. je mag wel kijken naar de waarde verhouding ik heb er niet echt verstand van hoor ik het nog wel..
Hai, hai, Zag dat 48 zegels recht geeft op 15 euro korting. Dus als je het naar verhouding rekent zou je zeggen voor 15 zegels +/- 5 euro. Bij DE punten is de waarde 2 punten is gelijk aan 1 cent. Dus 1000 is 5 euro. Is dat wat? Groetjes Petra
hmm, nee sorry wou graag van die bewaar bussen voor koffiepads en die zijn 1500 punten maar ik kom regelmatig bij schoenen reus, dus binnenkort heb ik wel meer