wie wil me helpen met sparen voor de c1ooo zegels van de toppers. heb er nog een paar nodig. alvast bedankt. groetjes joepie
Oeiii ik spaar al voor een paar man! Dus zou moeilijk worden! Maar als ik er uiteindelijk nog zegels over heb dan hoor je van me! 8 juni ben ik daar 1e rangskaarten! Succes met ze bij elkaar krijgen! Liefs Pearly
Dat had je iets eerder moeten zeggen, want ik bedank altijd als ze mij vragen of ik nog zegels wil....
Jammer dat ik je berichtje nu pas plaatst. Heb er net een paar weg gegeven. Ik heb mijn kaart al vol en ga 6 juni samen met een boel collega's. Mocht ik nog zegels krijgen dan hoor je het van mij!
Ik heb er nog heel veel dus als er iemand een plezier mee kan doen? PB me maar hoeveel je er nog moet.
Ik heb al een volle kaart voor je. Als je me je adres even stuurt in een pb'tje stuur ik hem op. Groetjes, Wendy * was voor iemand aan het sparen die ineens niet meer wilde
Suusje, als joepie01 nog maar een paar zegels hoeft kunnen anderen haar misschien wel helpen? Als zij mijn volle kaart niet wil, wil jij hem dan? Groetjes, Wendy
oh dat zou ik super vinden...ik hoor het dan wel van je en hoe we dat regelen dan..alvast bedankt wen
Een aantal dames had gereageerd op mijn aanbod voor zegels en ik had gevraagd of ze een envelop op wilde sturen (sorry hoor, het word me een beetje kostbaar om 6x zegels op mijn kosten op te sturen) Helaas heeft niemand hier op gereageerd, dus wie nog zegels hebben wil, ik heb er nog 39. Dus wie wil even een PBtje dan krijg je mijn adres en kun je me een briefje sturen met een retourenvelop.
ik had al kaarten gekocht voor 2 juni...wist toen nog niet dat c1000 met die actie kwam dus ik heb mijn zegeltjes weggegooid niemand had ze nodig en toen had ik dit nog niet gelezen
Hoi Pollewop, hoeveel heb je er nog nodig? Mijn volle kaart is weliswaar al vergeven, maar we sparen nog steeds door. Dus wie weet kan ik jou ook blijmaken? Groetjes, Wendy