Wie heeft er nog iets van Hopla liggen dat je niet meer gebruikt. Mijn meisje is er weg van, maar ik kan er in de winkels helemaal niets meer van vinden.
Ben ik heel erg als ik zeg dat ik niet weet wat hopla is, dus misschien heb ik het wel, maar ik weet het gewoon echt niet.
Hopla is een gek Belgisch konijn, mijn dochtertje is er helemaal weg van, maar ik heb alleen een DVD en ik wil haar niet de hele dag voor de tv hebben. Dus boekjes e.d.zijn zeer welkom
kijk eens bij de blokker die ook speelgoed verkoopt me zoontje heeft ook een boekje en een memo spel van hopla komt bij de blokker vandaan
Hoi Loeki, Kijk even op onderstaande link. Bij bol.com hebben ze er wel boekjes van. En heb je al bij de intertoys en bart smit gekeken, die hebben ook nog wel wat boekjes. http://www.bol.com/nl/catalog/search-re ... tid=116915
Ik ben het hele dorp afgeweest. Blokker, Bart Smit,AH, Kruidvat, Trekpleister. Nergens meer Hopla helaas. Nieuw bestellen kan idd, maar met de verzendkosten er bij wordt het zo duur. Voor de pop betaal je al 6,95 + 5,95 euro verzendkosten.
Ik heb even op marktplaats voor je gekeken. Ik heb een aantal dingen hieronder gezet, maar er was nog wel meer. Ik heb gezocht op hopla, kinderen en baby's. Misschien kun je hier iets mee. Advertentienr: 215729524 Advertentienr.:214797360 Advertentienr.:212109976 Advertentienr.:210136462
ik heb bij blokker nog een puzzel gezien van hopla.. (aangezien we dezelfde blokker kunnen bezoeken) trap op en dan direct links ernaast en helemaal onder aan.. daar lag hopla
Bij de wibra bij ons hadden ze laatst hopla figuurtjes voor een leuk prijsje paar euro geloof ik. Weet niet of je ook een wibra in de buurt hebt zitten?
Oh, ik ben gister nog bij de Blokker geweest, maar ik heb helaas niets gezien. Wibra hebben we hier helaas niet.
JA die heb ik ook gezien, maar die is voor kinderen vanaf 6 jaar, dus nog te ingewikkeld voor mijn meisje helaas.
het hopla spel "hopla speelt verstoppertje is voor kids vanaf 6 mnd hoor niet vanaf 6 jaar!... een 6 jarige vind er niets meer aan Teun begint het nu door te hebben....
OH oké ik dacht dat vanaf zes jaar was er staat namelijk 6+ op terwijl er op 'Hopla gaat logeren' 1/2+ staat.
in de gebruiksaanwijzing staat ook echt vanaf 6 mnd en hoe je het door kunt leren naar een jaar of 4 toe.
graag gedaan hou het in de gaten als ik wat tegen kom meld ik het ook al eens bij de boekjes van de Hema gekeken?