Ik ben mijn zegels ook kwijt. Ze zijn op de post. Mocht ik ergens nog zegels van krijgen dan laat ik het horen!
Ik heb aan het eind van de week wel over na het boodschappen doen. Ik zla hier plaatsten zodra ik weet hoeveel.
Jammer dat degene die dit topic start de zegels niet krijgt Volgende keer misschien eerst even vragen of de TS al voorzien is, dat is wel zo netjes. Wie heeft er misschien nog zegels over?
Ja daar heb je gelijk in, al leek het mij onzinnig om weer een nieuw topic te gaan starten.. Heb je straks weet ik veel hoeveel c1000 topics. Maar goed, dus als iemand nog heeft, Snoopy heeft nog ... ? zegels nodig en ik 7...
Nog 13 zegels Doe mn boodschappen meestal bij de plus hahaha en als ik naar de c1000 ga dan haal ik die 10 euro weer niet.
Tja anders krijg je idd ik weet niet hoeveel van dit soort topics denk ik.... Mocht ik deze week nog zegels ontvangen dan hoor je het wel!
Klopt helemaal het is onzinnig om meerder topics te beginnen maar een simpele vraag van is de TS al voor zien of een pb-tje lijkt me een kleine moeite Ik wacht even af wat ik nu nog mag ontvangen en dan zal ik het hier ook zeker aangeven wanneer ik voorzien ben! Ik heb dus iig nog 13 zegels nodig
Ik ga is even voor je kijken. Werk bij de c1000 en vaak komen mensen bij de infobalie dan zegels brengen die ze nog over hebben! Ook een tip voor bij je eigen c1000, vaak brengen mensen die zegels dus naar de infobalie. Geen idee of je die daar hebt? hahaha. Ga ook ff kijken of ik er nog een paar voor je over hou.
ik heb er nog 4. Heb je nog niet genoeg dan? t is echt een crisis doos. Ik vond heb dom. Trouwens volgende week hebben ze weer euro knallers bij de c1000! Dat wordt inslaan!
Wat zit er eigenlijk in die doos? werk bij c1000, maar heb geen idee. hahaha. @ snoopy, vandaag zijn alle zegels er door heen gegaan, maar wel veel klanten komen ze brengen. Ik zal is aan me bazin vragen of ik er een paar voor je mag sparen.
ze zijn allemaal verschillend. Het is echt een verassingsdoos. Maar mijn buurman die manger is bij een c1000 hierzo zegt dat het wel een beetje een crisis doos is. Ik had tapijtreiniger?????? wasmiddel/ dove/ zakje knorr/ hele vieze kauwgom met carmel smaak. (Bleeehhh jegg)
haha caramel kauwgom yaks, toch hou ik me aanbevolen voor zegels! Had van iemand gehoord dat er ook omo wasmiddel in zat dus dat vind ik wel handig!
ik had dus robijntje. Moet ik ze opsturen snoop? Volgens mij is de actie geldig tot dit weekend. Maar kweet niet hoe lang de kaart geldig is om een doos te halen.
Snoopy ik heb hier nog 6 zegels liggen en ga zaterdag nog boodschappen doen. Heb je nog belang bij zegels??