Hallo, Ik ben op zoek naar 2 inbakerzakken pacco piccolo! Ik zoek ze 2e hands omdat onze zoon een huilbaby is en na 8 weken hij nu in het ziekenhuis is opgenomen en ze daar gebruik maken van de piccolo. We hebben na 8 weken huilen inmiddels zo ontzettend veel hulpmiddelen (met hoop op verbetering) moeten aanschaffen dat ik deze zakken nu heel graag 2e hands wil kopen van iemand. hoor het graag. Bedankt
Hoi! Ik heb er 1 voor je liggen, als je nog geinteresseerd bent. Het is een heel lichtgele met een geel biesje. Hij is voor 1 kind gebruikt geweest en je ziet (door het wassen) wel dat hij gebruikt is geweest. Verder is er niets mis mee en is hij "doet" het nog prima! Voor gebruiksaanwijzing even het filmpje op de website of youtube kijken, want die heb ik er niet meer bij. Voor 10 euro inclusief verzendkosten mag je hem hebben. Laat maar weten of je hem wil. Groetjes, Simone
Hoi Ik heb er ook twee liggen inclusief instructiefolder. Zijn wel zacht roze. Ik wil er 40 euro voor hebben. Ik hoor het wel? Voor een foto moet je even je emailadres pb