Vandaag is de hostess langsgeweest van felicitas. En ze had een serie boekjes van hoteldebotel. Het koffertje zag er leuk uit, en mocht hem hier laten om het aan mijn man te laten zien. Het kost best veel, ongeveer 240 euro. Zijn er meer mensen die dit besteld hebben? En wat is jullie ervaring ermee? Ik zit namelijk echt in twijfel, wel of niet bestellen.
Ik vind het persoonlijk nogal duur. Voor dat geld vele boekjes, cd's dvd's. Mijn ervaring met boekjes bij mijn twee meiden.....er zijn er al heel wat kapot. Moet er niet aan denken dat het dure boeken zouden zijn. Kwebbel
zou het ook niet doen, idd wat kwebbeltje zegt:er sneufelen zoveel boeken dat het gewoon zonde is.en er zijn tegenwoordig voor zoveel minder geld hele leuke en educatieve boekjes te koop......
Ik heb het aan mijn man laten zien, en die vindt het ook erg duur. Ik ga morgen die hostess opbellen, dat ze het koffertje op kan komen halen.
soufian vind de boekjes van Action van 1 of 2 Euro net zo leuk hoor ! dus volgens mij is zo'n aanschaf redelijk overbodig !
Wij hebben wel de hele serie genomen. Het is inderdaad erg veel geld. Onze dochter is nu 1,5 en heeft er eigenlijk nog weinig aan. Soms lezen we een boekje, maar ik ben bang dat ze de bladzijden kapotscheurt. Ik zou het een tweede keer niet meer kopen! Groetjes, Lotte
ik vraag me af wat dat voor boekjes zijn en hoeveel 240 euro dat is verschrikkelijk veel geld voor boekjes (ondanks dat ik zelf een boeken-gek ben) dit zou ik dus nooit kopen ik denk dat het zo duur is vanwege de dvd's en cd's
als je hem toch wilt hebben, kijkt dan eens op marktplaats, daat staan ze voor een stuk goedkoper! (van mensen die er zeer waarschijnlijk spijt van hebben dat ze hem gekocht hebben!) ik vond hem ook veels te duur, ben blij dat ik hem niet gekocht heb!
Ik heb deze ook niet gekocht. Ik heb de toetsenbord gekocht met cd-roms die is wel erg leuk vind ik en een stuk goedkoper.
Ik heb t ook niet gedaan om alle redenen die hierboven al worden aangegeven! Valentino is nu lid van de Disney Boekenclub, ook heel erg leuk kost 7.95 per maand krijg je iedere maand een boek met een luistercd ook echt leuk, en kan je opzeggen wanneer je wil!
Ik heb (alvast) bij de Action 4 boekjes van Bram gekocht. Is een voorleesboekje mét 6 puzzels erin. Heb eerlijkwaar lopen twijfelen over de boeken van Felicitas, maar gelukkig tóch maar niet gedaan.
Oh oh oh ik heb echt spijt als haren op mijn hoofd van dat hele Felicitas gebeuren..... Ik ben zo dom geweest om ruim 200 euro te spenderen aan die serie die ze in 2004 hadden en mijn dochter kijkt er niet eens naar om !
Wij hebben hem wel besteld, maar onze Rick is er nu gewoon nog te klein voor. Als hij straks wat groter is, wil ik samen met hem de boekjes lezen, kleuren, etc.... Het lijkt me heel leuk... Van de Disney Club heb ik een hele bak vol boekjes staan van mezelf van vroeger, dus dat vond ik dan weer zonde....