Na de duidelijke streepjes van Kruidvat (2v5)... dus die zijn weldegelijk goed, nu dan ook de digitale van vanochten = NOD. Zo blij!!!!!
Jij hoefde helemaal niet te twijfelen over je KV 2v5 test hoor, die was zo duidelijk dat die niet valspositief kon zijn! Maar nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan!
Ik weet dat ik niet hoefde te twijfelen, maar z'on digitale is wel heel gaaf! Vanochtend samen in bed zitten wachten op de uitslag... mijn vriend was van de week weg... en nu heeft ie het ook echt kunnen meemaken ha ha. Voel me al steeds meer zwanger
Gefeliciteerd Lelle! Ook ik heb vanmorgen deze test gedaan, loop alleen 1 weekje 'achter' op je . Geniet ervan!!!!
Hoi, we lopen gelijk hoor... maar maak blijkbaar snel en veel HCG aan want ik teste al 4dgn voor NOD positief... Jij ook gefeliciteerd!!!
van harte gefeliciteerd!! lekker duidelijk zo;n test, ik heb hem ook gedaan, kwam zwanger 3+ te staan, deze testen zijn volgens mij erg goed.... jammer dat het slecht 24 uur blijft staan en ik geen foto heb gemaakt.... =( ik denk dat ik nog 1 ga doen