Waarom zou dat gek zijn? Ik vind het ook interessant hoor. Hoorde vanmorgen iets over een huis waar sexwerkers snachts blijven. Zal meer dan een huis zijn want ze konden er snachts niet uit. Daar is hij maar 1nacht gebleven. Te onveilig.
Ik heb de 1e aflevering gezien vandaag op videoland. Vind het een erg mooi programma Ik vind Beau ook leuk.
Beau wordt steeds leuker/beter. Weet niet zeker of ik de aflevering van vanavond kan kijken (ben bang dat ik het te emotioneel vind). Maar ik programmeer het in ieder geval als serie opname in.
Ik vond vorig seizoen heel mooi en interessant. Heb inmiddels videoland, dus kan het nu kijken wanneer ik wil en zonder reclame .
Ik vind dat juist heel verstandig. Dat kind heeft er niks aan als hij weet dat hij over 6 maanden dood is. Dat maakt een kind bang, bang om te slapen, bang om te leven zoals hij altijd deed. Dus ik ben het er wel mee eens dat ze niks zeggen .
Was erg ontroerend. Ik schoot echt vol toen dat meisje ineens zo verdrietig werd omdat ze voor jongen werd aangezien ivm haar korte haren. Ze zijn zo sterk maar dit soort opmerkingen raakt ze dan enorm. Arme Aaron, respect voor zijn ouders, wat een sterke en lieve mensen.
Ik zat ook weer voor de buis. Vind het zo'n mooi programma. Zoveel respect voor die kindjes en hun ouders/familie. Ik schoot ook vol toen dat meisje opeens zo moest huilen. Heb haar verhaal ook weleens voorbij zien komen op Instagram. En toen je op het einde zag dat Aaron overleden is, toen hield ik het helemaal niet meer droog...
Ik vond deze aflevering echt een stuk minder goed, dan wat ik me van vorig jaar herinneren. Ja tuurlijk zijn zieke kinderen altijd verschrikkelijk om te zien, dus tranen trekt zoiets altijd wel. Maar ik vind het sowieso iets te commercieel opgezet (met van die zielige muziek er achter gemonteerd steeds) en ik vond Beau ook echt minder goed. Het leek wel alsof hij een beetje op de automatische piloot zei wat verschrikkelijk, et cetera. Ook vond ik dat hij weinig open vragen stelde en niet voor naar de antwoorden luisteren.
Ik had het idee dat dit te confronterend was voor Beau en hij soms niet meer wist hoe te reageren. Ik kan er zelf niet goed naar kijken, ik heb zelf een aantal weken in een Ronald mcdonald huis gezeten, het is te confronterend.