te warm voor de kleine

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heey meiden herkennen jullie dit ook dat het nue echt te warm is voor de kleine!!!
    wat doen of deden jullie er tegen???

xxx

2. Corretje

Corretje Lid

11 jun 2006
    46
    0
    0
    Ede
    Mijn kleine is niet zo klein meer als de jouwe, maar heeft ook flink last van de warmte. Is vervelend, jengelig, huilerig,etc...

Hier is het een kwestie van zo min mogelijk aan doen, uit de zon houden, liefst zoveel mogelijk binnen blijven. Lekker in badje doen (maakt niet uit hoevaak per dag, lekker even afkoelen is belangrijker) en veeeeeeeeel laten drinken.

Even doorbikkelen vandaag, morgen kakt het weer alweer in..... Sterkte met de kleine!

3. Niet meer actief

thanx meid idd ik zit al lekker binenn alleen al omdat ik het ook niet uit hou buiten haahaha
    nou gelukkig s ze nog niet jengelig en huilerig maar slapen doet ze slecht met dit weer is gewoon zielig!!!

xxx

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Het belangrijkste is idd veel laten drinken. En lekker afkoelen in water of zo.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Het is belangrijk dat je je huis koel houd dus ramen en gordijnen dicht als de zon erop staat of als het warm wordt en tegen de avond pas open zetten.
    Als je een tuin (balkon natuurlijk ook) hebt houd het gras en de tegels goed nat het verdampen van het vocht zorgt ervoor dat het afkoelt ook hier zorgen voor veel schaduw.
    En veel laten drinken als je de borst geeft lekker vaak aanleggen en met kunstvoeding veel water bijgeven.

Sterkte dit is een zware tijd voor de hele kleintjes!

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    is misschien wel zielig maar heb je liever regen dan??
    Het is ook nooit goed....

7. Marije

Marije Actief lid

17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ikke wel, absoluut! Het liefst heb ik een lekker zonnetje, beetje wind en maximaal 20 graden, maar als ik moest kiezen, of dit weer óf regen, dan dat laatste. Dit is ellende voor de kids en voor mij...

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wacht maar tot je zelf zo'n ukkie hebt. Het is echt niet fijn voor zo'n kleintje.

Je kunt je kindje lekker wat afkoelen met wat natte doekjes, heerlijk verfrissend. Natte sokjes aandoen is ook n fijne.

Veel succes hoor, want het is vorig jaar ook zo vreselijk warm geweest toen Giul zo klein was en hij met zn ontzettend rooie hoofdje en ik met mijn hormonen... Gaf nogal wat onrust!

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin heeft er overdag niet zo'n moeite mee maar s avonds en snachts kan de arme schat niet slapen

hou het ook zo rustig mogelijk en veeeeeeeeeeeeeel drinken
    der flesjes voeding weigerd ze pertinent moet ze niets van weten
    sapjes, broodje en warm eten gaan er wel in

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Met onze dochter gaat het best goed.
    Ze loopt alleen in haar luier. Zijn vandaag bij mijn moeder geweest want die heeft lekker een tuin. Daar is ze in het badje geweest en heeft heerlijk in de zandbak gespeeld. Ze is gelukkig heel vrolijk.
    Vanmiddag om 12 uur heeft ze 2 en een half uur geslapen. Ze was gelijk vertrokken.
    Gisteren ging het ook goed met slapen. We hebben de ventilator op stand 1 bij haar staan en dat gaat perfect.
    Morgen gelukkig wat onweer en daarna weer heerlijk weer.
    Van het weekend rond de 25 graden. Veeeeel beter!! :D

11. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Tis voor een volwassene al pittig dit weer,laat staan idd zo'n kleintje!!!

@Mensi:
    Het is vaak goed hoor maar voor die kleintjes is dit echt ontzettend warm,niet uit te houden zo warm!!!

12. Niet meer actief

nou idd geef mij maar gewoon regen voor me zelf is het al moeilijk laat staan voor zon kleine!
    sommige kinderen kennen er echt niet tegen en die huilen heel de dag nou dan verlang je echt wel naar regen hoor!!!

hier gaat het gelukkig nog goed maar ze is wel heel de dag wakker geweest omdat het te warm was om te slapen...

xxx

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben ook niet blij met dit weer. Het ging een paar dagen goed, maar ik heb echt problemen met de warmte. Meteen weer spugen natuurlijk :(

En zo'n kleintje kan de warmte nog niet kwijt he. Ze kunnen nog niet zweten. Het is niet voor niks dat ze zeggen dat je kindje het beter iets te koud kan hebben, dan iets te warm. Met dit weer is dat niet mogelijk, dan hebben ze het altijd te warm. Sneu hoor!

14. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hier begint het nu al af te koelen. lekker hoor, kan ik ook weer eens normaal slapen.

Op school hebben we de brandweerslag op de kids gezet, ze vonden het geweldig! ;)
    Ik zou lekker een badje in de tuin zetten en lekker daar in spelen en verder rustig aan.

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    het is niet alleen voor een kindje moeilijk...
    ons hondekindje heeft er ook zo'n last van! die koel ik ook lekker met een natte doek!
    Het is me wat... die arme moppies...........

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ach arme schat... verschrikkelijk.. wij kunnen het al amper uithouden, laat staan die kleine..
    ik denk idd: veel drinken geven... en die lieverd koel houden..( alleen 's nachts kan dat niet zo goed, maar vanacht werd belooft dat het kouder zpou worden....) kwens je in iedergeval veel succes

@ mensi... ik denk dat een kleintje van 3 weken toch ECHT last van dit weer heeft..
    Nederland wordt namelijk altijd gelijk VIES benauwd... tis idd nooit goed, omdat het hier nooit lekker is... of het regent OF je stikt haast van de hitte.
    35 graden in marokko kan ik makkelijk hebben... 30graden in Nederland.. nee !!
    dit een duidelijk verschil in.

Deel Deze Pagina