Budget Matras Moonlight 60x120 | Babypark hoi, is dit een standaard formaat ledikant matrasje?? we hebben er een nodig voor onze oudste die er naar verwachting nog maar max 6 maanden op zal gaan slapen... wil er dus niet al te veel geld aan besteden.. zou deze ok zijn? dan bestel ik hem online.. Moltons | Voor een hygiënisch slaapklimaat | Babypark en dan wil ik er graag een molton en twee witte goedkope overtrekjes bij hebben maar ik zie zoveel verschillende maten.. welke moet ik hebben (zie website)??? wie kan me helpen?
60x120 is de normale maat voor een ledikant, maar kan je niet beter even de binnenmaat van je ledikant opmeten? Dan weet je het zeker. Molton en hoeslakens dus ook in maat 60x120 dan. Hema heeft ook moltons en hoeslakens, trouwens, ook echt niet duur!
De maat van het matras is standaard 60x120 dus dan zou het de goede maat zijn. Staat wel bij dat het niet voor intensief gebruik is. Kan alleen niet ontdekken hoeveel grams polyether het daadwerkelijk is. Als het niet zo goed ventileerd zoals de website aangeeft verwacht ik dat het 25 a 30 gram polyether zal zijn. Vind ik persoonlijk vrij weinig voor eenn ouder kindje wat er op komt te liggen ook al is het maar voor een paar maandjes. Bij Leenbakker verkopen ze ook matrasjes voor niet al te duur die van een betere kwaliteit zijn als deze. Moltons en hoeslakens hebben dezelfde maat als een matras dus ook 60x120. Dekbedovertrekken hebben een maat van 100x135 dekens en lakens een maat van 100x150 of 120x150
60*120 is inderdaad normale maat, ik heb zelf ook een ledikant in 70*140 maar daar is 't lastiger beddengoed voor te vinden. Molton en hoeslakens kan je evnetueel als het voor een korte periode is, ook bij de wibra kopen, daar kosten ze 3 euro ofzo. Het is wel een wat mindere kwaliteit als van jolein, maar daar is de prijs ook naar.
Leenbakker heeft idd ook matrasjes, wij hebben daar ook eentje van. Voor deze baby kopen we een koudschuim matrasje van de Ikea, die is 40 euro. Heb je toch een goed matras voor niet teveel geld. 60x120 is idd de standaard maat voor ledikantjes. Volgens mij is het beddengoed van de Hema iets goedkoper dan Jolein en je zou idd ook bij de Wibra ofzo kunnen kijken.
Wij hebben een pocketveringsmatrasje gekocht bij de leenbakker voor toendertijd voor 30 euro. Ook in een maatje 60x120
Ok, wat fijn dat jullie me zo goed helpen.. dat matrasje en molton etc laat ik dan maar achterwege.. wil wel een enigszins goed matrasje! op naar de leenbakker of de ikea alhoewel ik juist zo graag online wil kopen ivm bekkenklachten... dus als jullie nog een goede goedkope online tip hebben zonder verzendkosten, dan hoor ik het graag!
Ik zou even op de site kijken van leenbakker of ikea en iemand anders er even op uit sturen. Misschien je man of familie die dat even voor je wil doen?