Ik heb best wat stoere jurkjes gekregen voor onze dochter maar nu ben ik op zoek naar maillot's voor eronder. Waar kopen jullie ze? Bij de babydump hebben ze alleen wit of grijs en ik wil ze eigenlijk in allerlei effen kleurtjes.
Hema heeft roze, wit en grijs is de kleine maatjes en bakkaboe heeft ze in mt56/62 (valt als een grote 56) allerlei kleurtjes. Bakkaboe wordt verkocht bij Jola, bij Sengers, van de ven. Op Persival | Baby- en kinderkleding kun je zien waar het bij jou in de buurt te koop is.
Hema heeft met de wintercollectie ook leuke met kleine printjes (bloemetjes en hartjes). Staat hier leuk onder spijkerrokje en kort broekje. Ben eigenlijk nog op zoek naar een paar leuke leggings, maar vind die nog niet echt
zeeman! die heeft hele leuke maillots met en zonder print! en hele fijne dikke maillots voor als het wat kouder is! blijven mooi in de was (en zelfs in droger, per ongeluk erin gekomen maaar is nog mooi!)
Hier altijd Hema. Superfijne maillots, goede kwaliteit en zowel effen als leuke patroontjes. Ohja, en ook nog leuk te betalen
Ik weet niet of ze ze nog steeds hebben (is nl een paar jaar geleden), maar heb er voor mijn vriendin toen verschillende bij de c&a gehaald. Kwam er eigenlijk nooit, maar voor baby's hadden ze best veel en best leuke dingen..
Zeeman past nooit.... maatje 50/56 paste ze hier pas toen ze 1 jaar was. Valt zooo groot. H&M valt goed en ook fijn. Hema daarentegen heeft leuke printjes..
Ik heb zelf een paar bij de Hema gekocht, maar ik vind eerlijkheidshalve de voetjes er een beetje vreemd uitzien. Net klompvoetjes. Ik doe ze dan ook niet aan zonder kleine vilten slofjes.
Ik heb een paar van de H&M die heel goed bevallen. Ze hebben er hele gave met een soort kabelpatroon, ziet er heel knus en winters uit, maar ook gewone effen. Heb nu zelf lichtroze, wit en bruin in effen en die met kabelpatroon zijn in bruin en ecru.
H&M en Wibra zitten hier het mooiste. Verder soms van Bonnie Doon en Hema. Maar die van de Hema vallen super klein. Action heeft ze ook en vallen wel ok.