Ik ben gister gaan shoppen bij deze winkel met maternity fashion Het is een geweldige winkel, jammer dat ik hem nooit eerder heb gezien. Het is wel prijzig (broek met vest 190 euro) maar absoluut de moeite waard.
So he wat een geld voor een broek en een vest. Ik heb t echt niet voor over...! Heb ook nog nooit van die winkel gehoord. Waar zit die ergens?
Zowee...voor 190 euro kleed in mijn twee kids helemaal aan, inclusief schoenen!...En dan heb ik nog mooie kwaliteit ook! Nee...voor mij te prijzig!
Ik heb ook een positiespijkerrokje van cache cache een minrokje, heel cool ik draag m alleen nooit en hij staat dus op marktplaast, ik had hem trouwens in de uitverkoop gekocht hier in Groninen in de Cache Cache boetiek, verder vind ik het veel te duur.
Zo is dat! Als je in de buurt van Den Haag woont...bij Zwanger & Co hebben ze ook ontzettend leuke positiekleding, heb daar destijds aantal dingen van Vida Vita gekocht. Duurzaam spul wat niet na 2 keer dragen uitgelebberd is!
Heb ff gegoogled en inderdaad hele mooie kleding, ben dan wel niet zwanger maar zal het zeker in mijn achterhoofd houden, maar inderdaad wel erg prijzig!
ja ik kocht ook altijd dure kleren VOOR mijn zwangerschap dus vindt het kolder om nu met minder genoegen te moeten nemen omdat het maar tijdelijk is!