Hallo, Mijn dochter is 3,5 en wij gaan nu afbouwen met de puck a baby, aangezien ze gaan rollen. Nou, heb een slaapje gedaan in een slaapzak. Maar ik krijg haar armpje zo moeilijk hier in, huilen en doen. Lijkt mij niet handig om dit voor elke slaapje te doen aangezien zij niet lang slaap en ik vaak op en neer loop met haar. Hebben jullie een handige slaapzak waar ze makkelijk in kunnen? Ik las iets over the bag van puck a baby maar dat is pas vanaf 7 maanden. En halen jullie telkens de kleintjes uit de zak als ze beneden komen? Met andere woorden wat is een handige fijne slaapzak waar die armpjes makkelijk in kunnen, nu buigt die niet mee en haar handjes moet ik er tussen wringen.
ik had ze gewoon in slaapzakken van prenatal of hema. zou dan een zomerslaapzak doen. maar als je wilt afbouwen kun je toch ook eerst haar armpjes uit de puckababy doen? zo hebben wij afgebouwd die ritsjes aan de zijkant kun je open doen en dan kunnen de armpjes erdoor. dan heeft ze nog wel het geborgen gevoel van het hesje
persoonlijk zou ik ook eerst afbouwen in de puckababy die je hebt, als je de ritsjes open doet, kan ze er langzaam aan wennen... en idd slaapzak doe je alleen aan in bed, rolt, kruipt ontwikkeld zo lastig anders! ik zou gewoon ff gaan passen dan in de winkel wat je fijn vind... alleen denk ik dat ze allemaal ongeveer hetzelfde zullen zijn, het is ff een sport om ze erin te krijgen en ff wennen misschien in het begin... zolang ze nog in de puckababy past qua beenlengte zou ik ze lekker daarin laten... scheelt je weer een slaapzak kopen en als ze nog aardig onder de deken blijft liggen,hoef ze niet perse een slaapzak aan hoor
Ik heb geen ritsjes aan de zijkanten? Het is een puck a baby zak met een rits en als je die openrits ligt ze gewoon bloot zeg maar. De puck a baby piep heet die geloof ik. Ze is nu 3,5 en volgens mij zou ik nu over moeten op de puck a baby mini maar ja voor die 2 en halve maand kan je toch beter gelijk een goede slaapzak kopen ivm met omrollen. Toch?
Wij zijn nu al begonnen met afbouwen. Op het KDV bakeren ze niet in wil haar daar niet cold turkey af laten kicken, is niet leuk voor haar en niet voor de leidsters. Wij zijn begonnen met een slaapje zonder puckababy. Lukte het na een half uurtje niet om haar in slaap te krijgen, deed ik haar er weer in. Volgende dag lag ze weer wat langer zonder. Zo opgebouwd en 2e slaapje ook. Uiteindelijk slaapt ze nu helemaal zonder, icl de nacht. Misschien dat een slaapzakje niets toevoegt qua bakeren, maar vervangt wel de puckababy in het slaapritueel. Heb geen advies wbt welke slaapzak fijn is, ga vandaag voor het eerst een van de prenatal proberen omdat madam s'nachts in haar bedje zwemt . Succes met afbouwen!
Ik heb daarna een puckababy bakerzak die ja de piep komt (weet even de naam niet) en daar zitten ritjes in. Mijn kindje is in die zak uitgebakerd. Soms had hij echt nog even die geborgenheid nodig en dan deed ik even die ritsers weer dicht. Als hij sliep deed ik ze dan weer open.
wij hebben een (naja 3 ondertussen ) puckababy the bag 0-6 maanden. Echt een geweldig ding! lekker soepel en ze slaapt echt veel beter met dat ding aan..veel langer ook. deze dus
Hai, Toevallig die heb ik net gehaald, the bag, wel jammer dat ze er maar zo kort inkunnen vind je niet. Tot 6 maanden en het is nu al bijna februari ben benieuwd of die niet te warm is voor maart? Is dat nou niet heel stom om nu voor 2 maanden dat ding aan te schaffen. Zouden ze daar langer mee kunnen of is dat echt te warm?