Cadeau 1 jaar ???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pipo1973, Aug 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Heeft ze al een tafel met 2 stoeltjes? Theeserviesje? Babypop?

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik had ooit ergens gezien dat je een stoeltje kon laten maken met de naam erin als puzzel, maar waar....... Dat leek me wel erg leuk namelijk.

3. linda1986

linda1986 Actief lid

Mar 16, 2009
    111
    0
    0
    hoi,

een vriendin van mij precies hetzelfde 'probleem'...

zij hebben een opvouwbaar tentje gekocht voor in de tuin maar kan ook binnen met allemaal ballen erin, beetje ballenbak MCdonalds idee was een SUCCES joh!!;)

groetjes

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nog even een tip wat betreft eigen stoeltjes: vaak hebben ze bij sociale werkplaatsen en instellingen voor verstandelijk gehandicapten wel houtwerkplaatsen waar dat soort spullen wordt gemaakt, (MET CE-keurmerk), maar veel goedkoper dan in de winkel... en soms ook nog de mogelijkheid om zelf een kleur of decoratie te kiezen, of juist onbehandeld te laten, zodat je dat zelf kunt doen.
    Een leuke afbeelding kun je er vrij gemakkelijk zelf opmaken door een plaatje uit te printen en over te trekken met carbonpapier direct op het hout. Inschilderen en met een marker de lijnen aanzetten, en aflakken met een spuitbus lak.

5. baby blue

baby blue Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,163
    0
    0
    Groningen
    Wij zijn voor een cadeau gegaan voor een wat latere leeftijd. Want tja... er ligt nu inderdaad heel veel speelgoed!!! Zelf hebben wij een garage gegeven met autootjes... aan de andere gasten hebben wij bijv. Duplo gevraagd. Dat ligt nu dus nog even opgeborgen, maar gaat zeker van pas komen..

Alvast een hele fijne 1e verjaardag!

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb ook een 3 wieler gekocht,echt zo leuk..Nu duw ik haar natuurlijk nog,maar het is een meegroei driewieler;)

7. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

Jan 30, 2007
    431
    0
    0
    Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken:D, we zijn er uit!

Ze krijgt van ons een bedelarmbandje met een bedeltje bij iedere volgende verjaardag en de muziekdeur van fisher price. Van haar broer krijgt ze een rieten poppenwagentje.

En nu nog jarig worden....:D:D

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hihi ik zie trouwens dat ze een dag naar mijn dochter jarig is :D
    mijn dochter is van 25 augustus

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Leuk! Ik wilde ook een bedelarmbandje voorstellen, leuker dan zo'n naamarmbandje. Ik heb zelf nog een bedelarmbandje van toen ik klein was en ik ben er verzot op :) Er zitten allemaal kleine tandafdrukjes in ;) Stiekem hoop ik dat een eventuele tweede een meisje wordt zodat ze het armbandje ook kan dragen ;)

10. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Jayden heeft heel veel litle people gekregen en een electrische motor.Litle people speelt hij nu heel veel mee.

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb hetzelfde probleem, echt geen idee wat ik haar moet geven!

Maar we verhuizen 3 weken voor haar verjaardag, dus wellicht krijgt ze gewoon en NOG gavere kamer met meer spulletjes erin :) Zoals foto's en n schilderijtje ofzo

12. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,828
    4,201
    113
    Oma heeft heit op www.geboorteshop.nl voor haar eerste verjaardag een stoeltje+tafeltje laten maken met de afbeelding van haar geboortekaartje en haar naam.

Van opa krijgt ze een roze fatboy

Van andere opa en oma een glijbaan+wipkip voor de tuin

Van papa en mama een driewieler en de little people boederderij

Verder veel little people, overig speelgoed en kleding

13. boterbloem

boterbloem Actief lid

Apr 20, 2007
    215
    0
    0
    Wij hebben deze gekregen, hij si nu 1,5 jaar en er erg blij mee, hij stopt er ook speelgoed in.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

JAA! Die krijgt onze kleine man ook volgende week van oma!
    Leuk ding hè?
    Ik weet niet meer of ik al gereageerd had maar dit komt er volgende week bij ons 'binnen':
    papa & mama: (binnen)schommel, grote houten auto + knuffel Nijn
    opa & oma: de boerderij van Fisher Price
    oma: loopbakfiets
    tante M: boek Jammerdejammer
    tante N: Fisher Price telefoon
    tante N2: Duplo
    En dan krijgt hij nog het e.e.a. op z'n feestje... hihi maar niet meer van ons... het is wel genoeg zo! Ik denk dat de schommel en de loopbakfiets te grote hits worden!

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ zwaantje: oh heb je een link van die schommel?? Ben heeeel benieuwd!

Share This Page