Ik had ooit ergens gezien dat je een stoeltje kon laten maken met de naam erin als puzzel, maar waar....... Dat leek me wel erg leuk namelijk.
hoi, een vriendin van mij precies hetzelfde 'probleem'... zij hebben een opvouwbaar tentje gekocht voor in de tuin maar kan ook binnen met allemaal ballen erin, beetje ballenbak MCdonalds idee was een SUCCES joh!! groetjes
Nog even een tip wat betreft eigen stoeltjes: vaak hebben ze bij sociale werkplaatsen en instellingen voor verstandelijk gehandicapten wel houtwerkplaatsen waar dat soort spullen wordt gemaakt, (MET CE-keurmerk), maar veel goedkoper dan in de winkel... en soms ook nog de mogelijkheid om zelf een kleur of decoratie te kiezen, of juist onbehandeld te laten, zodat je dat zelf kunt doen. Een leuke afbeelding kun je er vrij gemakkelijk zelf opmaken door een plaatje uit te printen en over te trekken met carbonpapier direct op het hout. Inschilderen en met een marker de lijnen aanzetten, en aflakken met een spuitbus lak.
Wij zijn voor een cadeau gegaan voor een wat latere leeftijd. Want tja... er ligt nu inderdaad heel veel speelgoed!!! Zelf hebben wij een garage gegeven met autootjes... aan de andere gasten hebben wij bijv. Duplo gevraagd. Dat ligt nu dus nog even opgeborgen, maar gaat zeker van pas komen.. Alvast een hele fijne 1e verjaardag!
Ik heb ook een 3 wieler gekocht,echt zo leuk..Nu duw ik haar natuurlijk nog,maar het is een meegroei driewieler
Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken, we zijn er uit! Ze krijgt van ons een bedelarmbandje met een bedeltje bij iedere volgende verjaardag en de muziekdeur van fisher price. Van haar broer krijgt ze een rieten poppenwagentje. En nu nog jarig worden....
Leuk! Ik wilde ook een bedelarmbandje voorstellen, leuker dan zo'n naamarmbandje. Ik heb zelf nog een bedelarmbandje van toen ik klein was en ik ben er verzot op Er zitten allemaal kleine tandafdrukjes in Stiekem hoop ik dat een eventuele tweede een meisje wordt zodat ze het armbandje ook kan dragen
Jayden heeft heel veel litle people gekregen en een electrische motor.Litle people speelt hij nu heel veel mee.
Ik heb hetzelfde probleem, echt geen idee wat ik haar moet geven! Maar we verhuizen 3 weken voor haar verjaardag, dus wellicht krijgt ze gewoon en NOG gavere kamer met meer spulletjes erin Zoals foto's en n schilderijtje ofzo
Oma heeft heit op www.geboorteshop.nl voor haar eerste verjaardag een stoeltje+tafeltje laten maken met de afbeelding van haar geboortekaartje en haar naam. Van opa krijgt ze een roze fatboy Van andere opa en oma een glijbaan+wipkip voor de tuin Van papa en mama een driewieler en de little people boederderij Verder veel little people, overig speelgoed en kleding
JAA! Die krijgt onze kleine man ook volgende week van oma! Leuk ding hè? Ik weet niet meer of ik al gereageerd had maar dit komt er volgende week bij ons 'binnen': papa & mama: (binnen)schommel, grote houten auto + knuffel Nijn opa & oma: de boerderij van Fisher Price oma: loopbakfiets tante M: boek Jammerdejammer tante N: Fisher Price telefoon tante N2: Duplo En dan krijgt hij nog het e.e.a. op z'n feestje... hihi maar niet meer van ons... het is wel genoeg zo! Ik denk dat de schommel en de loopbakfiets te grote hits worden!