Mijn dochter van bijna 5 maanden plast sinds een paar dagen minder, eerst had ze elke verschoning echt een goede plasluiers, dus 7 volle plasluiers per dag ongeveer. En nu vaak maar 3 goed volle en een paar half/meer leeg dan vol-luiers. Hoeveel plasluiers moeten ze hebben per dag? Ze drinkt rond de 800cc per dag, meestal meer dus daar ligt het niet aan. Het viel me opeens op omdat dr luiers altijd stampvol zijn na 3 uur en nu opeens best droog en licht nog.
Hier ook drie hele volle plasluiers en de rest naja is niet zoveel.. Ik heb het idee dat onze dochter 's nachts echt heel veel plast, die is altijd bom en bomvol!
waarom bel je icare niet op voor info ?? Die kan je altijd bellen voor vragen, over hoeveel je kindje per dag aan vocht binnen moet krijgen. Ben je zelf meteen een stuk gerust gestelder
Vocht is prima bij mn dochter, ze drinkt redelijk en krijg zo rond de 800-900 aan melk binnen. Maar het viel me opeens op dat ze minder plaste dus dacht vraag eens wat normaal is, want ze plaste eerst echt super veel. Maar klopt inderdaad dat ze vooral plast in de middag en nacht.