Hé allemaal, Ik wil voor Luuk zijn verjaardag een loopkar vragen, maar vind het erg moeilijk welke het beste zou zijn! Ik zag een activity walker en een blokken/loopkar met telraam. Hebben jullie tips welke het leukste/handigste is voor Luuk? En een loopfiets, is dat wat? En dan heb je nog een gewone blokkenkar pff.. vindt het maar lastig. Waar hij zich het meest mee kan vermaken, daar ben ik naar op zoek. Ik ben ook in voor nog meer leuke cadeau-ideeen! Ben ik hopeloos als ik mensen nu al ga uitnodigen voor 6 september? Hihi... heb er zo'n zin in! Alvast bedankt voor de reacties!! Liefs, AA
Dochter kreeg van ons een houten loopfiets, maar daar kon ze met haar 1ste verjaardag nog helemaal niets mee. Pas sinds kort (18mnd) gebruikt ze hem (dochter is erg klein nu 75cm en kon simpelweg niet met haar voeten bij de grond) en vindt ze het leuk. Verder kreeg ze een driewieler (groot succes daar kon ze wel meteen wat mee omdat hij steuntjes heeft om je voeten op te zetten ipv de trappers). Vooral papa heeft er veel mee gewandeld. Dochter had voor sinterklaas een rolator gekregen (loopkar van chicco. activity center). Ze speelde er heel veel mee totdat ze kon lopen toen deed ze er niets meer mee. (dochter durfde pas met 16,5 te lopen, liep vanaf 9mnd overal al langs en mee te schuiven. Maar toen ze het eindelijk durfde liep ze meteen goed en veel). Dus hier was het maar een paar maanden leuk. Verder succes is Duplo, ze raakt er niet mee uit gespeeld. Wij hadden ook op tijd de uitnodigingen verstuurd, dochter is jarig tussen Sinterklaas en kerst. Een drukke tijd voor veel mensen. Kan me voorstellen dat jij het ook optijd wilt doen omdat er ook nog mensen op vakantie zullen zijn.
Wij hebben de loopwagen van mishi design. Dat is eerst een loopwagen dan een loopfietsje en dan weer een hoger loop/winkelwagen-idee. Is wel iets duurder maar van mooi stevig hout.
Wij hebben deze duw/blokkenkar van Janod voor d'r 1e verjaardag gegeven. Janod Duwkar ABC 1+ :: Janod :: Alles op merknaam :: Online warenhuis voor Baby en Kind met o.a. Speelgoed, Kleding, Schoenen en meer... Ik vond deze er erg vrolijk eruit zien en ze speelt er veel mee. En wat vind je van een driewieler met duwstang? is ook een leuk kado voor een 1e verjaardag. De uitnodigingen hebben wij trouwens een maand van te voren verstuurd. Leuk he die voorpret , is toch speciaal zo'n 1e verjaardag!