Cadeau 1e verjaardag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door NathalieD, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    wij gaan voor de meegroei driewieler! :D
    Wat hij verder van de rest van de familie krijgt geen idee.. we laten ons verrassen!

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
  3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier heeft ze het volgende gekregen: een (kleine) pop, blokkenkar, boekjes, houten puzzels, stoepkrijt (gaat nog even de kast in, haha), emmertje+schepje+waterspeeltjes, keybord met allerlei muziekjes, hello kitty knuffel met muziek.... dat was het grootste gedeelte ongeveer!!

Zelf kopen we komend jaar ook nog een tafeltje met stoeltje en speelgoedkist.

4. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Ik zou het echt niet weten!!! Zit me kapot te denken :( Hij heeft alles al! haha

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wij hebben bewust gekozen voor 1 groot speelgoedding, omdat we al veel klein spul hadden en iets nuttigs vind ik niet zo leuk om te geven. Het is zo'n speeltafel geworden met heel veel knopjes en geluiden, omdat mijn zoontje echt een knopjes en geluiden man is.
    Verder kreeg hij een blokkenkar, loopauto, emmer met blokken, trein met blokken, nog meer blokken.
    Mijn tip: koop geen blokken want die krijg je genoeg!

Hij wordt al weer bijna 2, we zijn nu aan het twijfelen tussen een keukentje en een laptop...

Edit: een tafel met stoeltjes is ook heel leuk! Ik zou dat trouwens voor een 2e verjaardag geven, niet een eerste. Mijn zoontje vindt dat pas een paar maanden interessant.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Isabelle is ook bijna jarig, maar ik heb nog geen idee wat we haar gaan geven. We hebben natuurlijk nog heel veel dingen staan, van Milan en Isabelle is ook nog niet echt geïnteresseerd in speelgoed.

We hadden eerst gedacht dat we haar zo'n loopkar met blokken wilden geven, maar ze loopt inmiddels al een beetje los en Milan heeft naar zijn loopkar helemaal niet meer omgekeken sinds hij los ging lopen, dus ik ben een beetje bang dat we dat maar heel kort zullen gebruiken.

Verdere ideetjes heb ik ook nog niet...

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Houten blokkenduwkar van ons
    Houten loopfietsje van opa en oma
    Zo'n blauwe zandbak/zwembad schelp van de overgrootouders

Dit waren cadeau's in overleg met ons. Aan de andere viste had ik gevraagd: buitenspeelgoed, speelgoed voor in het zwembad en zandbak, little poeple, voorleesboekjes (en aan sommige een specifiek boek)

xxx

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Het word uiteindelijk van ons een driewieler, een speelgoedkist van woezel en pip, en een boekje. Van opa en oma een loopauto en van nog iemand duplo en een klokkenspel. Verder geen idee wat de rest gaat geven.

9. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Wij willen en bibabad kopen. Hebben namelijk alleen een douche (wat heb ik daar nu spijt van :)) en zo kan hij toch lekker spetteren.

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb vandaag zijn meegroei-driewieler ontvangen. hij is zoooo leuk. van smoby de Be Fun Comfort.

11. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hebben wij ook: is zo leuk!!!

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Bibabad is idd leuk! Wel prijzig.. Mss voor de sinterklaas.

13. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja hier wordt de 2e jongen 1 jaar..... we denken erover duplo te geven. hebben ze beiden wat aan en hopelijk samen spelen.
    De schuurtje is het domein aan alles wat voor buiten is. En die is al behoorlijk vol. Daarbij hebben we veel van de oudste!
    gr brenda

Deel Deze Pagina