wij gaan voor de meegroei driewieler! Wat hij verder van de rest van de familie krijgt geen idee.. we laten ons verrassen!
mijn zoon kreeg een blokkenwagen die nog steeds veel gebruikt wordt door hem en door zijn zusje. mijn dochter is over anderhalve week jarig en krijgt een wheelybug en dit nachtlampje Vulli Sophie de Giraf Nomade Bedlampje - Vulli Lampen en dit popje Lilliputiens Liz Omkeerbaar Rammelaar - Lilliputiens Zacht Speelgoed zo leuk! dit is niet allemaal alleen van ons hoor, ook van de opa's en oma's maar ik controleer dat graag een beetje omdat we al zoveel hebben
Hier heeft ze het volgende gekregen: een (kleine) pop, blokkenkar, boekjes, houten puzzels, stoepkrijt (gaat nog even de kast in, haha), emmertje+schepje+waterspeeltjes, keybord met allerlei muziekjes, hello kitty knuffel met muziek.... dat was het grootste gedeelte ongeveer!! Zelf kopen we komend jaar ook nog een tafeltje met stoeltje en speelgoedkist.
Wij hebben bewust gekozen voor 1 groot speelgoedding, omdat we al veel klein spul hadden en iets nuttigs vind ik niet zo leuk om te geven. Het is zo'n speeltafel geworden met heel veel knopjes en geluiden, omdat mijn zoontje echt een knopjes en geluiden man is. Verder kreeg hij een blokkenkar, loopauto, emmer met blokken, trein met blokken, nog meer blokken. Mijn tip: koop geen blokken want die krijg je genoeg! Hij wordt al weer bijna 2, we zijn nu aan het twijfelen tussen een keukentje en een laptop... Edit: een tafel met stoeltjes is ook heel leuk! Ik zou dat trouwens voor een 2e verjaardag geven, niet een eerste. Mijn zoontje vindt dat pas een paar maanden interessant.
Isabelle is ook bijna jarig, maar ik heb nog geen idee wat we haar gaan geven. We hebben natuurlijk nog heel veel dingen staan, van Milan en Isabelle is ook nog niet echt geïnteresseerd in speelgoed. We hadden eerst gedacht dat we haar zo'n loopkar met blokken wilden geven, maar ze loopt inmiddels al een beetje los en Milan heeft naar zijn loopkar helemaal niet meer omgekeken sinds hij los ging lopen, dus ik ben een beetje bang dat we dat maar heel kort zullen gebruiken. Verdere ideetjes heb ik ook nog niet...
Houten blokkenduwkar van ons Houten loopfietsje van opa en oma Zo'n blauwe zandbak/zwembad schelp van de overgrootouders Dit waren cadeau's in overleg met ons. Aan de andere viste had ik gevraagd: buitenspeelgoed, speelgoed voor in het zwembad en zandbak, little poeple, voorleesboekjes (en aan sommige een specifiek boek) xxx
Het word uiteindelijk van ons een driewieler, een speelgoedkist van woezel en pip, en een boekje. Van opa en oma een loopauto en van nog iemand duplo en een klokkenspel. Verder geen idee wat de rest gaat geven.
Wij willen en bibabad kopen. Hebben namelijk alleen een douche (wat heb ik daar nu spijt van ) en zo kan hij toch lekker spetteren.
tja hier wordt de 2e jongen 1 jaar..... we denken erover duplo te geven. hebben ze beiden wat aan en hopelijk samen spelen. De schuurtje is het domein aan alles wat voor buiten is. En die is al behoorlijk vol. Daarbij hebben we veel van de oudste! gr brenda