Mijn meisje is binnenkort jarig. Van een aantal mensen die komen mag ik voor ong 70 euro iets uitzoeken. Hier wil ik duplo voor halen. Maar met welke set speelt jullie kindje veel? En Hello Kitty duplo is dat ook een beetje stevig?? Ik vind alles namelijk leuk en kan niet kiezen. En weten jullie nog sites waar je het goedkoper vandaan kan halen? Want ik heb al wel gezien dat dat een stuk goedkoper is als in de winkel. Alvast bedankt!
Hier worden eigenlijk bijna alleen de losse blokjes gebruikt. Of autotjes. Hello kitty duplo vind ik stevig overigens. Maar ja, hier bouwen ze dus enkel torens en trappen (zelfs stiefzoon van 4).
Ik heb de boerderij. Vindt ze hartstikke leuk hoor, maar een boerderij zelf bouwen is nog teveel van het goede. Liever bouwt ze hele hoge torens en daar bovenop dan een koe, hahahaha
Oja, je moet wel even kijken of dat Hello Kitty spul wel matcht met gewone duplo. Dus of dat er wel op past.
Idd gewoon hoge torens bouwen met de losse blokjes En dan t hondje en bloemetjes ergens bovenop! Hello Kitty is prima. Maar wordt ook niet echt gebruikt.
Ik heb bij Bol een grote emmer vol besteld voor zoontjes verjaardag. En hij krijgt ook de Cars garage nog, maar das niet zo leuk voor jou dochter natuurlijk.
Hier is de trein ook favoriet.. Voor Lisa heb ik voor haar 2de verjaardag het duplo huis gekocht, volgens mij gaat dat ook wel in de smaak vallen..
hier zijn het de autos van cars haha maar jah jochie natuurlijk. onze meid heeft altijd de dierentuin gehad ook erg mooi trouwens. ook de trein van mijzelf van vroeger word nog veel gebruikt
Wij hebben heel veel duplo, maar kan niet zeggen wat favoriet is. Het zit in 2 grote bakken en ze spelen overal mee. Hello kitty (nep) duplo is qua kwaliteit oke, ik vind het alleen 1 nadeel hebben. Op duplo zitten de plaatjes die op sommige blokjes zitten erop geverfd ofzo terwijl je op de hello kitty duplo alle stickers zelf moet plakken en als je het in de wasmachine gooit dan gaat het eraf.
de trein is hier favoriet ze hebben de grote zet, op de jongste zijn verjaardag krijgen ze nog een brug/wissels/en de kleine set met perron en her en der losse bochten en rechte stukken (heb ook al veel gekregen van mijn broertje, van toen hij klein was, maar kan hier niet groot genoeg worden ze vinden het supper en wij ook )
Hier is de trein favoriet, maar de grote boederij doet het ook goed vooral met die beestje en de tractor
hier is de dierentuin favoriet, alhoewel ze de laatste tijd naar eigen fantasie het mickey mouse clubhuis bouwen. losse blokken zijn dus ook geweldig haha
Wij hebben eigenlijk geen sets (ja, kleine setjes), maar ze bouwt eigenlijk ook alleen maar hoge torens. En dan inderdaad bomen of beestjes bovenop. En ze speelt ook veel met de losse beestjes. Hello Kitty 'duplo' vindt ze ook leuk, maar dan vooral de accessoires, dus bv. de auto ed, de poppetjes vindt ze niet zo boeiend. Ik vind het ook stevig genoeg, enige nadeel zijn inderdaad die stickers.
Hier geen sets (ik vind het wel een leuk idee als mijn kindjes hun eigen fantasie gebruiken). Veel losse blokjes en die zijn heel populair met een onderplaat om op te kunnen bouwen.
Wat een antwoorden al zeg! Losse blokken hebben we hier al, dus het gaat echt om de set, ik twijfel tussen het huis en de trein. En nog een vraag blijven die stickers van hello kitty wel een beetje zitten, of gaat dat er best snel af?
Wij hebben ook Hello Kitty duplo. Ze passen op al het andere soort duplo. Nadeel is inderdaad de stickers (die je zelf erop moet plakken) Dochterlief heeft de meeste er al afgescheurd We hebben het grote huis, winkelcentrum, kleine safari, kleine boerderij en kleine paardenstal. Maar de trein bij oma is haar favoriet Dus die zal ik nog halen. Ze vraagt mij wel altijd een groot hello kitty huis van alles te maken en dan gaan we samen spelen met het huis haha Verder heb je van Hello kitty duplo nog: - Emmers met blokken (gewoon in de hello kitty kleuren, voor meer bouwplezier ) - Tropische bar - Strand - School - Safari - Grote manege - Ijskraam - wasstraat - Boetiek - Paardenstal
Hier blijven de stickers met gewoon spelen wel zitten, maar met wassen in de wasmachine zullen ze er inderdaad afgaan, denk ik.
hier ook de trein. Dat was bij mijn eerste en mijn laatste zo, dus inmiddels kan ik een mooie grote baan bouwen. Ik heb op marktplaats ook duplo gekocht. Dat is handig voor uitbreiden. Boerderij vinden ze wel leuk, maar boeit veel minder lang dan de trein.