valt me dan nog mee idd dat hier de mama`s het vinden kunnen een bed voor de verjaardag. heb dr zovaak slecht over gehoord. vind het ook een best mooi kadoo. ook omdat speelgoed hier al teveel ligt heb net vandaag wat dingen op internet gezet.
Mijn dochtertje die in oktober 2 wordt heeft alvast van haar opa en oma een trampoline gekregen met vangnet (is een heel groot succes (dit geldt overigens ook voor haar schommel). Verder vraag ik: klei van Play Doh en dan met accessoires (bijvoorbeeld zo'n ijsmachine (is ong. 20,- a 25,-). Van mijn ouders krijgt ze een step voor kinderen vanaf twee jaar (www.kinderfietsshop.nl) heeft ze ooit ergens geprobeerd en vindt ze heel erg leuk. Verder speelt ze veel met Play Mobil, ze heeft van ons een huisje daarvan gekregen (dat hele kleine spul hebben we wel weggelegd). Ik kreeg ook de tip voor een 'koekenbakkenset' voor kindjes met vormpjes e.d. zodat je lekker samen kunt bakken (en zij kunnen 'helpen' de vormpjes uit het deeg te halen). Duplo is hier ook favoriet, vooral de dierentuin. Ook een tentje of keukentje lijken me leuk. En als we dit gehad hebben kunnen we ons alweer gaan beraden over de Sinterklaascadeautjes...
die kinderbaksetjes.. hebben ze hele leuke set van bij de bijenkorf met mini taartvorm, mini cakevorm en mini deegroller. ben je graag wat minder geld kwijt.. hebben ze ook allerhande losse mini-kookspullen bij de xenos
Hier waren de twee succesnummers een winkeltje (kassa, winkelwagentje en producten) en de treinset van Ikea. Hij is nu ook weer bezig baan door de hele kamer heen te bouwen .
@emme: die hebben wij ook.. leuk ding is het al spelen hier vaak de barbies ermee... dan gaan ze onder de brug door enzo... meisjesfantasie
Ons zoontje is net 2 jaar geworden, en die heeft van ons een keukentje gekregen! ieder dag speelt hij ermee, als ik eten sta te koken helpt hij mee in zijn eigen keuken. Hij vind het echt geweldig. Wij hebben dus accesoires gevraagd voor in het keukentje. Je hebt van dat hele mooie houten snijfruit en groentje, en potjes en pannetjes. Bij de 2 jaar vinden kinderen het heel leuk om alles na te doen. En dat geldt voor jongen en meisje. Hij heeft inderdaad ook veel dublo gekregen en daar kijkt hij dus ook niet naar om. Een trolley voor boodschappen en een keukentje (houten) is hier absoluut favourite!!