Hi, Het zoontje van een vriendinetje van me wordt binnenkort 1 jaar. Nu wil ik een leuk cadeau geven. Mag max 40 euro kosten. Iemand iedeen??? Gr Noor
Ik vind zo'n speeltent een leuk cadeau om te geven. Jesper heeft 'em met Sinterklaas gekregen. Heb 'em van de week pas opgezet en hij vindt het geweldig! Hij kan er nu namelijk zelf in en uit kruipen en hij gaat er heerlijk in zitten spelen. Je hebt verschillende soorten. Wij hebben een kaboutertent. Kost misschien twee of drie tientjes? Groetjes!
Iets met bouwstenen (megablocks - duplo enz.) vinden ze meestal vanaf 1 - 1,5 jaar wel leuk. Duplo wordt hier al een paar maanden heerlijk mee gebouwd! Of een loopauto (geen idee wat die kosten)
het is een jongetje las ik, als je dat budget heb, zou ik zeker voor de little tikes transporter gaan, echt een megagaaf ding: http://www.dagelijksekoopjes.nl/img/koopjes/lunchbreaker-little-tikes-autotransporterlok$ die auto's kunnen er dus ook in he?? anders: duplo, zand/watertafel, playmobile 1.2.3 PLAYMOBIL 1.2.3
En voor een meisje? Mijn nichtje wordt volgende maand 1 en ik zit me helemaal gek te bedenken wat ik kan kopen..
- poppenwagentje/buggy - theeserviesje van nijntje - pop - little people - van dat etenswaren (brood, sla, tomaten, komkommer, kaas, ham) dat dan met klitteband vast gaat. - knutselspulletjes -
Mega blocks bouwtafel is hier een mega succes! Duplo auto's blokken tafeltje met stoeltjes voorlees boekjes
liedjesboek met cd, hier een groot succes voorleesboekje aanwijsboekje ... alleen is hij dol op muziek, maar ik weet niet of dat bij jullie zo is natuurlijk
Wat voor Julie's eerste verjaardag een succes was/is: - babypop (my first babyborn), is ze helemaal verliefd op - zingend theeservies (Fisher Price, koektrommel had ze al en is ook erg leuk) - loopfietsje (al is ze er nu nog een beetje bang voor...) - muziekinstrumenten (trommel, sambaballen, bellenstok...) - prinsessenpotje Fisher Price, maakt muziekjes bij plasjes (hebben we nu nog op zolder gezet, nog te vroeg voor zindelijkheidstraining maar erg leuk voor straks, hebben ze ook in blauw) - boekjes om zelf te "lezen" en om voor te lezen We hebben ook wat dingen gehad (gevraagd) die geen speelgoed zijn. Op een gegeven moment heeft ze wel genoeg speelgoed, vinden wij. Ook erg leuk: - superleuke babypaws - Stokke table top, geweldig om zelf op te eten (ze is nu verwoed met haar vorkje aan het prikken, zo komen er ook geen krassen en butsen in mama's houten tafel )