Ik heb net een vacature gevonden die me wel wat lijkt. Het is wel maar voor 13 uur per week, maar ik moet toch wat. De rekeningen moeten toch betaald worden. Maar ik snap dus nooit wat van die CAO's. Zou iemand mij misschien kunnen helpen? In de vacature staat: "Functie is ingedeeld in functiegroep 15 volgens de CAO VVT." Ik neem aan dat dit de CAO's zijn: Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT) | Abvakabo FNV Weet iemand waar dan precies die functiegroep 15 staat? Want ik snap er echt de ballen van.
Hoi hoi Mischien heb je wat aan deze link Werken bij Pantein is top! - CAO en regelingen- Thuiszorg, Zorgcentra, Maasziekenhuis Pantein - Werken bij Pantein voelt beter! Hier kan je cao vvt downloaden en daar staan ook de functie schalen in. Alleen het enige jammere is dat er geen uur lonen maar maand lonen op basis van full time contract. Maar dan zou je het zelf een beetje kunnen uitrekenen. Sccs ermee (ps ik heb ook vvt cao en ben 26 en ga ong. 10,40 bruto verdienen)
Op bladzijde 18. Als je geen leerling meer bent minimaal 9,36, maximaal 12,53 euro per uur. Uitleg over functiewaardering staat op blz. 12.