Hi meiden, onze beeb was echt rustig maar sinds gister krijst ze echt en huilen.heel moeilijk te kalmeren, als ze slaapt schrikt ze gillend wakker. Nu weet ik dat bij zes weken er een huil piek is.. Herkent iemand dit? Ik zie namelijk niet dat er iets speciaals mis is.. Krampjes had ze daarvooor ook alleen nooit zo veel huilen en gillen.reflux is goed onder controle...is dit gewoon een periode ofzo??
Ik denk gewoon een peride. De 8 weken sprong begon hier ook al met een week of 6.... Als het goed is is het na een week weer over. Of heb je het ide dat ze pijn heeft? Anders ff naar de huisarts?
Nou het toeval wil dat onze zoon ook sinds gisteren veel meer huilt.... Schrikt overal van. Ik nieste terwijl hij zijn flesje dronk, dikke tranen met tuiten en bijna niet te troosten. Waarschijnlijk zijn sprongetje. Merk ook dat hij aanhankelijker is.
Weet je zeker dat de reflux nog steeds goed onder controle is? Nog steeds de juiste dosis medicijnen? En misschien heeft ze nu wel meer last van krampen als eerder... Of misschien is t 'niets' al denk ik dat eerlijk gezegd niet want anders word ze niet zo snel gillende wakker
Reflux kan ik horen als het opspringt, ookal is het verborgen. Kan wel dat de krampen heviger zijn ze doet veel scheten... Maar daarvoor schopte ze veel meer met kampen, nu huilt ze heel heftig...
Kijk het even aan. Als ze ontroostbaar blijft krijsen, is het meer dan een sprongetje... Dat klinkt als pijn. Dan zou ik toch nog even contact opnemen met de KA of anders eens langs een osteopaat. Onze jongste begon met 1 week heel hard te krijsen, terwijl ze de eerste week nergens last van had. Bleek iets niet goed te zitten in haar nek en rug. Had pijn als ze op haar rug had. Osteopaat heeft wonderen verricht.