Dag dames, Normaal gesproken ben ik best creatief in het verzinnen van een cadeau, maar nu even niet Hebben jullie leuke tips voor een cadeau om te geven omdat kindje naar de basisschool gaat? Ze hebben haar toch 4 jaar goed verzorgd. Groetjes, Lesley
Ik lees mee, heb eind maart ook een cadeau nodig omdat ze daar weggaat. Vorige keer had ik chocolaatjes, maar ik weet het nu even niet
Het leukste cadeau wat ik ooit als leidster heb gehad was een etos bon. Ow ja en bloem bolletjes met een soort pot voor aan de muur. Klinkt heel ondankbaar, maar kreeg zo vaak douchegel enzo wat dan vaak niet was wat ik lekker vond. Maar in principe vond ik het sowieso al super lief wanneer er aan gedacht werd!
* Je kindje een bloempotje laten beschilderen en dan voorjaarsbloeiers erin. * Theedoos beschilderen/beplakken met thee erin * leuke trommel met zelfgebakken koekjes * relaxpakketje (tijdschriften, klein flesje wijn, etc) Werk op de basisschool en je krijgt als juf echt heel veel douchespul en chocola, ik zou dus zeggen probeer dat te vermijden...
Ik heb hier bij het afscheid van de babygroep en bij ontslag elke keer een bon van de Douglas gegeven. Kun je volgens mij altijd wel iets vinden.
Dit vind ik wel een leuk idee straks als mijn zoon afscheid moet nemen op psz. Een schattig glazenpotje met bonbons of merci chocolaatjes erin.
Ik heb bij de oudste een super groot voorleesboek van de Gruffalo gekocht en op de eerste blz iets geschreven om ze te bedanken. Voor zijn mentor had Sam een schilderij gemaakt.
Ik heb gevraagd waar ze blij mee zouden zijn en dat was een leuk voorleesboek voor de kinderen. Bij mijn zoon heb ik een boek van Kikker gegeven en nu heb ik de omnibus van Woezel en Pip gekocht.