Help! Onze aupair is geweldig en heeft ons ontzettend geholpen nu onze jongste in het ziekenhuis ligt. Ze heeft daar gister zelfs geslapen zodat ik even naar huis kon. Nu willen we haar bedanken, ook omdat het einde in zicht komt en ze begin augustus naar huis gaat. De laatste week van juli komt haar beste vriendin hier een weekje slapen en ik wilde ze eigenlijk een dagje op pad sturen op onze kosten. Maar wat is nou echt leuk? Of denken jullie dat een cadeautje leuker is? Uiteraard krijgt ze ook iets van de kinderen bij het afscheid, die gaan een canvas beschilderen.
Ik zou ook geld geven om een dagje met vriendin op pad te gaan misschien leuk verpakken en een kaartje erbij dat het alvast voor der afscheid is en dan van je dochters een canvas op de dag dat ze weggaat en misschien een leuke foto!
Ik denk dat een dikke bonus inderdaad heel fijn is om te krijgen van je 'gezin'. Maar een spa-dag met een vriendin of een chique diner is misschien ook wel leuk, of tegoed voor een groot warenhuis of een voucher voor een internationale vliegmaatschappij.
Dacht aan €150-200. Vind het geld los geven niet zo leuk geloof ik. Vind een doe ding dan leuker geloof ik. Of desnoods een tegoedbon idd..
Ik vind het juist super-attent om iets te geven voor als die vriendin er is. Leuker dan geld idd. Weet je een beetje wat ze leuk vindt om te doen? * wellness? * uit eten? * iets cultureels? * shoppen? Misschien eerst een beetje vissen wat ze wil gaan doen met die vriendin?
Ik weet niet waar je woont, maar ik gok dat je aupair buitenlands is (en haar vriendin ook). Dan zou je een dag+nacht Amsterdam cadeau kunnen doen, met tickets voor bijvoorbeeld een rondvaart/museum/etc. Of een dagje Efteling voor 2, zoiets. Dan kan je altijd nog een enveloppe meegeven met geld erin wat ze die dag kunnen opmaken.
Oke heb haar subtiel uitgehoord, ze willen oa een cultureel dagje doen en een wandel tour doen. Heb nu dit; - Picknickmand met lichte lunch en lekkers voor in het park - 2x towerbridge beklimmen - 2x high tea Alice in wonderland - 2x cocktail met beste uitzicht London - 2x Jack The ripper walk - £50 shoptegoed Is dat leuk denken jullie?