Ik merk dat als ik Damien zijn fruit of groente geef, dan veel vocht van het geknoeide door zijn slab heen lekt. Ik ben dus op zoek naar de ideale slab. De slabbetjes van silly billyz ken ik al, maar vind ik vrij prijzig. Hebben jullie een alternatief?
Ik zweer bij die van silly billyz. Maar goed. idd die van de hema of al die andere met een plastic onderlaag of helemaal plastic slabben. Prenatal heeft ze ook, H&M. Even goed zoeken. Succes.
pssssst, op bewuste ouders .nl zijn de lange mouwen silly billyz nu in de aanbieding! 3 voor 13.45 euro incl verzenden!
Ik heb sinds kort ook en silly billyz en vind ze het geld zeker waard. Je gebruikt ze nog super lang en heel vaak; alleen maar vaker als je kleine ouder wordt. Dus een fijne slabber is wel een must! Ik heb ook slabbers met (tafel)zeil; gewoon online gekocht bij webwinkeltjes.
Het nadeel van plastic slabbetjes zonder stoffen bovenlaag is dat als ze vocht morsen, het meteen erafdruipt en de kleertjes nog onderzitten. Silly Billyz nemen iig het vocht op. En ik vind ze idd ook het geld echt waard.
Ik zou echt gaan voor silly billyz! Beter wat meer geld uit geven voor meteen wat goeds, dan verschillende dingen proberen wat toch niet werkt.
tja, ik vind de goedkope van de zeeman het fijnst... de bruinige en roze met touwtjes. Ik heb ze daar ook weleens met mouwen gehaald - voor als ze zelf ging eten maar ik weet niet wat je nu hebt?
Ik heb gewoon een stapel hydrofiel luiers beneden in de kast die ik als slabber gebruik. Lekker groot en neemt alles goed op, vind dit veel makkelijker.
Ik zweer ook bij sillybillyz. Mijn dochter eet alles zelf uit eht handje en dat is nogal eens een geknoei. Sinds ik sillybillyz met mouwen heb is ze bijna altijd schoon. Er loopt niets doorheen en je kunt ze zo afspoelen. Vind ze super.
Wij hebben 1 silly billyz met mouwen om te proberen ooit. Damien is er nu nog te klein voor. Ik had eigenlijk gehoopt dat er van andere merken ook slabbetjes waren met een plastic onderlaagje en bovenkant van katoen of badstof. Misschien dan toch maar gaan investeren in de silly billyz.