Verstandskies-vraag

Discussion in 'De lounge' started by Bellybell, Apr 22, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Hoihoi,

Onderin links heb ik al een hele tijd last. Dan weer 2 weken niet, dan weer een week wel... Verstandskies komt door, hoort erbij (dacht ik).

Sinds een aantal weken heb ik een raar gevoel in mn mond: stijve kaken en tong, weet niet meer hoe ik ze moet houden. Hier topic geopend, tips gekregen, de logopediste van mn dochter gevraagd, oefeningen gekregen... Niks helpt. Op zich is dat niet het ergste probleem, maar dit gaat gepaard met al wekenlang hoofdpijn (wat ik dus koppelde aan de spierspanning in mn mond).

De verstandskies waar het om gaat is 1 puntje door, maar heeft (als je het mij vraagt) echt te weinig plaats om helemaal door te komen. Heb er vorig jaar al eens een ontsteking van het tandvlees gehad, moest toen een week spoelen met zo’n spuitje. Nu lijkt het weer onrustig, maar nog geen bult te bekennen.

Aan de tandartsen/assistentes onder ons; zou dit allemaal samen kunnen hangen en te maken kunnen hebben met de doorkomende verstandskies die ergens tegenaan botst van binnenuit ofzoiets? Zomaar even een gedachte omdat ik niet meer weet waar ik het moet zoeken.

Ik wil de tandarts nu niet lastigvallen in deze gekke tijd met misschien maar wat pijn van het doorkomen, vandaar eerst ff hier de vraag omdat hier ook veel mensen zitten die hierin werken..

Thanks alvast :)

Share This Page