Titel zegt het al, Mijn zusje is van het weekend jarig en wilt heel graag een High Tea voor dr verjaardag. Wie heeft een leuke tip waar je dat kunt doen? Hotel New York heb ik al op het lijstje staan maar wil even wat meer tips Dus barst los
eerste wat ik dacht was hotel newyork! Verder heb ik in een zijstraat van de lijnbaan een leuk zaakje gezien. Ziet er super zoet uit, roze met cupcakes enzo. Daar hebben ze vast ook high tea. Het is het straatje als je van de lijnbaan naar de bijenkorf (achterzijde ingang parkeergarage) loopt. Hij zit dan aan je rechter hand.
Deze bedoelt twinkle star denk ik http://www.tentothreebakery.com/ Je kunt ook nog naar Dudok. Wil je echt in het centrum of mag het ook iets daarbuiten?
Dudok!!! Echt supergezellig, veel en lekker... Hier heb je de menukaart: http://www.dudok.nl/user_files/pdfs/menukaarten_rotterdam/ROTTERDAM_ATKAART.pdf
Euromast is maar 17.50 pp, valt nog best wel mee.. Jeetje nu heb ik dus: Euromast Hotel New York Dudok hmmm
Jeetje, zit ik te lezen bij de euromast, moet je dus boven op die 17.50 ook nog 9,50 betalen omdat het een attractie is, dat vind ik dan echt overdreven eerlijk gezegd.
Of thuis...Tea-at-Home Ridderkerk Startpagina Ik vond Hotel New York nogal tegenvallen, erg druk, smaak hapjes viel tegën.
Moet het in Rotterdam zijn? In Dordrecht zit Villa Augustus en is voor een High Tea erg leuk en anders idd Hotel New York, is ook altijd goed.
De leukste zijn al genoemd, maar ik vind ze ook echt de beste! www.lofderzoetheid.com ronduit de beste die er is in rotterdam! Dudok en de euromast zijn niet bijzonder. Ja leuk locatie, maar wat je krijgt is echt een beetje jammer. Ten to Three Bakery ook leuk, maar veel zoetigheid
Je kunt ook een high tea doen bij Kitsch & Kunst aan de Rotte. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar vriendinnen waren hier heel enthousiast over. Er zit ook een soort woonwinkel bij waar je woonaccessoires kan kopen. Klinkt als een vreemde combi, maar de lunchroom schijnt super leuk te zijn.
Wat ook erg lekker is, high tea bij "Het Zalmhuis" in Capelle. Wij hebben dat met ons trouwen gedaan.
De meeste leuke plekken zijn al genoemd, maar ook leuk lijkt het me op de SS rotterdam! Een tandje duurder dan de rest (rond de 28 euro geloof ik), maar natuurlijk wel een toplocatie!