Cadeau bruiloft

Discussion in 'De lounge' started by Koali, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welk bedrag geven jullie cadeau?

1. 0 - 25 euro

2. 26 - 50 euro

3. 51 - 75 euro

4. 76 - 100 euro

5. 101 euro of meer

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hmja. Als je het niet breed hebt, dan is je aanwezigheid en een leuk kaartje voldoende hoor :D

@ Saar: :p

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hangt af van het type feest.
    Maar voor minder dan 50 euro per koppel ga ik toch echt niet.
    En als het echt groot is en met eten, neig ik eerder naar 75 euro.

Een paar jaar geleden hadden we het overigens krap, maar ik heb toen krak hetzelfde gegeven. 't Is niet dat we elke week of elke maand een huwelijk hebben.
    Alleen de nieuwe kleding (ik koop meestal wel een nieuw truitje ofzo) heb ik me toen op 1 huwelijk uitgespaard door iets uit de kast te plukken.

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

lees nou eens dan, dat zei ik dus ook maar het gaat om een lege envelop ZONDER kaartje erin of iets...

4. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Vorige week zijn vrienden van ons getrouwd, wij deden toen 20 euro pp, wij zijn met een grote groep, dus hadden ze toch nog een mooi bedrag bij elkaar!
    Mijn zus is vorig jaar getrouwd, toen hebben mijn zusje en ik de volgende ochtend een ontbijtje laten bezorgen, kosten bijna niets, maar ze vonden het wel ontzettend leuk!!

Het gaat toch niet om het bedrag wat je geeft, maar om het idee! Mensen die willen trouwen sparen zelf voor de bruiloft en dan ga je toch niet rekening houden met evt. bedragen die je kunt krijgen...

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tussen de 50 en de 75 euro bij goede vrienden.
    Ik vind het eigenlijk best belachelijk dat je er door best veel mensen verwacht wordt dat je 'de kosten' betaald.
    Ga dan klein ( of niet ), of gratis trouwen als je geld van de gasten nodig hebt om uit de kosten te komen.
    Zo raar.
    Ik geef het met de gedachte dat ze iets leuks op hun huwelijksreis ofzo kunnen doen.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Het ligt een beetje aan wie er gaat trouwen, en of we er de hele dag bij zijn of alleen het feest.
    In oktober gaat de beste vriend van mijn vriend trouwen. Mijn vriend is zijn getuige en we zijn er dus dus de hele dag bij. Ook dochter is gevraagd om er de hele dag bij te zijn. Denk dat we hun wel 100euro gaan geven.
    Paar jaar terug gingen buren van ons trouwen, valt een beetje onder de categorie kennissen (toen dan, nu zijn het vrienden), we waren alleen uitgenodigd voor het feest en hebben toen 30euro gegeven.

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

idd:$ ik vraag er toch niet om uitgenodigd te worden?;)

anyway.... daggasten 50-70 euro hooguit

avond 20-25 euro.

gelukkig de tijd van bruiloften achter de rug;)

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

papaver@ het wordt nog es wat tussen ons.... ben het heel de dag al met je eens:D

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hahaha verkering?

Share This Page