Heeft iemand ervaring met 1 van deze 2 babygyms, de Rainforest of de Discover 'n Grow? Ik ben ze aan het vergelijken, en als ik het goed heb heeft de Rainforest geen draaiende mobiel, de Discover wel, maar heeft de Rainforest ook nog speeltjes op het kleed zelf, en de Discover weer niet. Misschien weet iemand het verschil? Mijn zoontje is helemaal gek van zijn mobiel in de box, dus voor nu zou ik dan voor de Discover gaan, maar de Rainforest ziet er zo leuk uit
Dochterlief lag er onder vanaf 3 maanden ongeveer. Niet dat ze er gelijk wat mee deed hoor, dat kwam veel later pas. Wij hadden er een van prenatal met 1 muziekdoosje en verder spiegeltje en knuffeltjes. Voor mij maakte het niet zoveel uit, je kan het zo gek maken als je zelf wilt, bedenk ik mij dan maar. Hij was 40 euro in de aanbieding. Lang plezier van gehad, tot ze ging buikschuiven. Toen had ze andere interesses. Nr 1 ziet er wel leuk uit trouwens!
Voor wat ik zo kan zien heeft de rainforest ook een draaiende mobiel hoor, wat is anders dat groene pasticen ding bovenop? Verder vind ik ze allebei zo leuk!!
@Kwebbel86, je kan het inderdaad zo gek maken als je zelf wilt, haha, en ik was eerst ook niet van plan om er zo een te kopen Ik zocht een kleed voor bij mijn moeder thuis waar hij later wat mee kan, en het liefst voor nu met iets erboven, en dan kom je toch hierbij uit, haha. @Deerne85, ik dacht ook dat dat een mobiel was, maar ik ben er nu achter dat dat ding niet draait ofzo, daar komt alleen muziek uit en lampjes.
o vandaar, jammer, hadden ze ook wel even een draaimechanisme in kunnen zetten, kleine moeite! Mijn docher heeft tot ze 5 maand was met haar kleed gespeeld, toen begon ze hem omver te trekken en te slopen... nu heb ik alleen nog het dekentje over, de bogen heb ik weggedaan, en de knuffeltjes heeft ze los hahaha, heeft ze van haar papa hoor!
ik heb die van rainforest nog van mijn oudste zoontje, hij heeft er toen heel veel mee gedaan (gelegen, gezeten) ..idd dat groene draait niet daar komen lampjes en lichtjes uit! ik vond hem iig de moeite waard! ga hem nu ook weer gebruiken voor mijn zoontje..
Mijn dochter vond de rainforest echt geweldig! (Wij ook!) het voordeel aan de rainforest vond ik alle (verplaatsbare) en verschillende soorten speeltjes die eraan en erbij zitten. Leuke rustige geluidjes en lichtjes. (Oerwoudgeluiden, maar ook liedjes, verschillende standen) dat plastic blok draait idd niet, maar komen de lichtjes uit. Die ook op beweging werken. Ze lag er al vrij snel in En heeft er tot een jaar mee gespeeld. We hadden meer van de rainforestlijn, heel leuk spul!
Wij hebben ook de rainforest gehad voor onze kinderen en ik vond 'em super! De muziek is goed vol te houden op lange termijn, ook voor de volwassenen.
Wij zijn ook heel tevreden met de Rainforest, echt een leuk ding! Ik twijfelde eerst omdat het best prijzig is, maar heb 'm na wat googelen voor bijna de helft gevonden! Je kunt de babygym bestellen in Duitsland via www.amazon.de, daar kost deze maar 49,95 en wordt gratis thuisbezorgd, in Nederland dus. Scheelt echt veel en zeker het geld waard
Ik zou eens in je omgeving kijken of je iets over kunt nemen. Vaak hebben ze er maar zo kort iets aan. En kind maakt het echt niet uit of iets van FP of de hema of ikea is.
JAAA! De rainforest hebben wij ook! Hij vond het super om mee te spelen, Het oranje knuffelaapje dat erbij zit speelt ie nog steeds mee, de mobiel hebben wij inmiddels opgeruimd, hij is niet echt een jongetje die kan zitten en spelen op de grond, hij moet altijd meteen kruipen en lopen langs dingen.. Dus jammer genoeg maakt ie er geen gebruik meer van.. Maar zeker een aanrader!