Nieuwe sportspullen Sporttas, werktas Massage Etentje Wijn Iets van zijn voetbalclub? Kaartjes voor een activiteit met de kinderen Tegoedkaart om thuis film te huren en die samen te bekijken
Bon voor zweefvliegen, parachute springen of indoor skydiven? ? Ferrari rijden heb je ook of op t circuit formule 1.
Samen indoor skiën? Naar een musical? Een pot met allerlei briefjes erin met verwen dingen zoals een briefje waar op staat; massage, samen lunchen, filmpje kijken, uitgebreid koken als de kids op bed liggen etc.. en dan elke 2 weken bijv 1 briefje uit de pot laten pakken
Ik ben wat dit betreft een trut haha Ivm herkenning zal ik t voorbeeld niet noemen... Maar... wat geef je iemand wie alles heeft... Laat m n dag vrijhouden. En ga een dag vrijwilligerswerk doen... zal die vast haten enzo. maar aan het eind van de dag is de voldoening groot en de waardering voor alles wat hij heeft is groot.. En beloon m dan voor zn harde werken met een heerlijke maaltijd en een massage ofzo Beetje rebels
Ik had er nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me leuk! Jammer dat het maar tot eind deze maand beschikbaar is.
Ja helaas nog maar tot het einde van het jaar. Hij had het er altijd over om een escape room te doen. En ik zag dit vlak voor zijn verjaardag op facebook voorbij komen dus meteen geboekt voor hem.
Ik weet niet hoeveel je budget is, maar ik zou zeggen maak er gezellig een avondje uit van. - Eerst lekker ergens eten - Dan naar de film - En daarna een High Beer bij een biercafé in de omgeving, hier in de stad begint dat vaak om 23:00 dus aansluitend op de film. (Of bijvoorbeeld alleen eten&high beer of film&high beer) En dan enigszins aangeschoten naar huis, kun je m dan nog een massage met happy ending geven, dan kan zn verjaardag vast niet meer stuk
Of koop een ouderwetse console voor hem! Zoals de super nintendo. Gezellig samen ouderwets gamen in plaats van meneer in zn eentje schietspelletjes te zien doen.
Het is geworden een rondleiding in de la trappe brouwerij bij een klooster met een kleine bierproeverij 😁