Cadeau eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elin78, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik heb wat houten speelgoed gekocht. Een paar mooie houten auto's. Hij vond het geweldig.

Van zijn opa heeft hij zo'n autostuurtje met sleutel, geluiden, richtingaanwijzers...net een echt autootje eigenlijk. Hij vind het heel leuk om te sturen en te toeteren. Verder danst hij heerlijk mee als hij de autoradio aanzet. Echt een topper.

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb die nijntje blokken destijds bij Bart Smit gekocht, maar dat kan wel al best een jaar geleden zijn (hadden het een tijdje weggelegd), dus kan zijn dat ze het daar nu niet meer verkopen...

Mijn dochter heeft van ons een driewieler gekregen, daar gaat ze erg graag mee op stap. Van familie & vrienden vooral Little People en dat is echt een groot succes! Voor Sinterklaas staat er ook alweer het nodige van LP klaar ;)
    Verder speelt ze ook nog altijd veel met haar loopauto en d'r pop doet het ook altijd goed. Ze heeft er een wandelwagentje bij en daar loopt ze trots als een pauw het hele huis mee door :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

En wat ik bedacht: voor sinterklaas (da's hier 2 weken na haar verjaardag) krijgt ze van ons een speelhuisje, zo'n tent-ding, gehaald bij prenatal laatst, (maar zag dat de Hema er nu ook eentje in de aanbieding heeft).
    Verder houdt Thirza er nogal van om onder dingen door te kruipen, dus ik wil binnenkort bij de speel-o-theek eens zo'n kruiptunnel halen en zien wat ze daarvan vindt... :)

En oja... het keukentje (zo'n ding waar ze bij kunnen staan) van haar grote zus is de laatste dagen ook een enorm succes :)
    Maar als we die nog niet hadden, zou ik die zelf eerder voor haar volgende verjaardag geven geloof ik :)

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Kyra heeft van ons een babyfauteuiltje van woezel en pip gekregen wat ze helemaal geweldig vind. Ze klautert erop en eraf op de meest vreemde manieren. Ook heeft ze een activity tafel gekregen van chicco met verschillende muziekjes en dierengeluiden. Daar maakt ze 's morgens vroeg heel graag papa mee wakker (gna gna gna). Verder hebben we expres niet zo veel speelgoed gevraagd en gekregen want ze had al redelijk wat.

5. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    sophie krijgt van haar opa en oma ook de nijntje blokken die zijn ook te koop bij toys a rus.
    Wij geven haar een 4 in 1 loopauto van winney de pooh.
    Ook muziekinstrumenten zijn nu erg leuk. Bij de hema is het houten speelgoed nu in de reclame en ik heb vast een sambabal gekocht toen ik hem in de winkel aan sophie liet zien vond ze het helemaal geweldig.
    Wat ook altijd leuk is en ook voor later zijn prentenboeken
    een bromtol doet het ook altijd goed je heb een leuke van nijntje bij intertoys.
    Wij vragen ook speelgoed voor in bad
    een houten trek figuur vind ik ook leuk of een hamersetje.
    succes

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

God dat zou heerlijk zijn zeg.. het allergrootste cadeautje dan :D als dei dat binnen nu en 2 weken leert krijgt hij dubbel zoveel cadeautjes denk ik hahahahaha :p just kidding!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oooh geweldig, dat zou ik ook mijn dochter geven voor haar eerste verjaardag ;)

8. LovelyDK

Inderdaad die zijn zoo leuk voor een meisje... of zo'n rieten poppenwagen :D

9. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    lijkt mij ook leuk, mag ik vragen waar die vandaan kwam? (zowel de houten auto;s (vinden papa en mama leuk) als het autostuurtje.)

10. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Wishbone bike, erg leuk en hebben ze lang en veel plezier van

11. raspberry

Wij kregen als verlaat kraamkadootje van een oom en tante van mijn man een pop voor Thirza. Ze was toen 6 mnd en ze sleept hem overal heen! Had nooit bedacht om dat voor zo'n kleintje al te kopen, maar hier echt een doorslaand succes!

12. raspberry

Zou het werken als we ze vertellen dat ze dubbel zoveel kado's krijgen als ze door gaan slapen? ;) Of leggen we dan een voedingsbodem voor chantage?

13. LovelyDK

Dan maar chantage ghehe:D

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Er is veel toegestaan hoor! ;)

15. raspberry

OK... mooi :D
    *gaat straks als ze dochterlief op de fiets ophaalt bij de gastouder een poging doen* ;)

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hihihi... maar ik ben wel serieus in die zin dat je echt moet blijven proberen ook te praten en dingen uit te leggen aan je kindje. Vertel regelmatig dat je het vervelend vindt dat ze wakker wordt en dat je denkt dat ze prima kan doorslapen. Er komt een dag dat ze je best snapt (en dan is de vraag of ze het ook wil hoor...)

17. raspberry

@Cygnet: haha, ja, dat doe ik ook idd. Ik klets me helemaal het ongans tegen Thirza, hahaha. Ook 's nachts dus, (dan wel met mate natuurlijk, het is en blijft nacht). Maar zeg dan vaak wel even iets in de trant van: vervelend om weer wakker te zijn, (voor haar en mij) en tijd om te slapen. Tja... ze wil wel, denk ik hoor. In goeie tijden hoor ik haar bijna niet, na behandeling bij de osteopaat laatst ging ze het 3 nachten doen op een voeding om 22 en eentje om 2, en dan slapen tot 8. We dachten altijd al dat we een vrolijk kind hadden, maar my goodness: die dagen was ze ECHT ubervrolijk!!!
    En toen kwamen er weer tandjes aan... GGRRR :(

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier heeft meisje gekregen met 1e verjaardag:
    - fatboy (vind ze zo leuk om op te spelen en heeft ze nog jaren plezier van)
    - glijbaan
    - wipkip
    - little people drukke dag huis
    - little people boerderij
    - little people bus
    - little people vliegtuig
    - tafeltje+stoeltje
    - babylaptop
    - dvd's van bumba
    - baby keyboard
    - speeltent
    - loophondje
    - vormenstoof
    - serviesje
    - woezel en pip boek 4+5
    - knopjespuzzels
    - pyama's
    - kleding
    - babyborn+paard+buggy
    - driewieler (zo'n doorgroeiding)
    - trommel
    - sambaballen
    - duploblokken

Wellicht haal je hier wat inspiratie uit

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63

zo dat is een lijst!:$ je meisje is in iedergeval lekker verwend:D

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    :):) Ik heb het kleine spul wat ze heeft gekregen er niet eens opgezet :):)
    Tja, aan beide kanten grote familie......dan krijg je dat

Deel Deze Pagina