Cadeau eerste verjaardag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyT, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal!

Ik heb jullie advies nodig!

Mijn kleintje is bijna jarig en we twijfelen erg wat een leuk 1e-verjaardag-cadeautje is,
    Wat zoude jullie aanraden/kiezen als cadeau voor ouders?

- toet toet garage
    - houten loopauto/fiets van Trike
    - werkbank van ikea

Of iets heel anders :D

Thans!!!

2. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Niemand?!

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Mijn zoontje had de toet-toet auto garage van mijn schoonouders gehad (maar daar speelde hij pas iets later mee)
    een duplo dierentuin van mijn ouders (speelde hij al heel snel mee)
    en van ons een driewielertje.

Lastig he ;) Mijn zoontje wordt nu bijna 2, maar ook wel leuk hoor al die kadootjes kopen :D ;)

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hadden voor onze zoon een blokkenduwkar. Hij heeft er kilometers mee gelopen! We namen hem ook mee maar buiten en bos enzovoort. Hij was op dat moment ook echt bezig om aan de hand te lopen dus dat wagentje hielp hem een heel eind!

Voor onze dochter hebben we een drie in een driewiele gekocht. Een echte hit. Elke keer als ik fiets pak uit de schuur of de boodschappentas is er teleurstelling dat ze niet mag fietsen.

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Onze dochter geven wij het litlle people geluiden huis.

Toettoet valt ook erg in de smaak volgens mij.
    En een loopauto/fiets is ook leuk :p

6. Storm

Storm Niet meer actief

Toet toet autogarage is hier een absolute hit, vooral bij nummer 2 en 3.
    De oudste heeft een kikkerduwkar met blokken gekregen voor zijn eerste verjaardag, de tweede een houten loopbakfietsje (via mp) en onze dochter heeft een nijntje loopwagen gekregen. Is nu een hit, met haar 1ste verjaardag deed ze nog niks. Nu loopt ze er stoer mee door huis.

Mijn dochtertje vind blokken en duplo ook onwijs leuk mee te spelen.

7. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Toet toet serie krijgt hij van mijn ouders.
    Hij krijgt van ons een 4 in 1 driewieler.
    En met Sinterklaas een speeltafel van vtech.

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wij gaan voor de Toet Toet Autogarage!;)

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier de zebra 3 in 1 van V-tech.
    Het is een loopkar, zitcar en step in 1.
    En erg leerzaam :)

Met haar 2de verjaardag gaat ze een loopfiets krijgen van Puky en een keukentje :)

10. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    #10 lilly90, 9 nov 2013
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
    Heb stage gelopen in een speelgoedwinkel daar keken ze heel erg naar het kindje zelf en de ontwikkelingsfase. Bij zijn de druk bezig met (leren) lopen, dus een loopfiets/ loopauto/ blokkenkar om te duwen zijn inderdaad vaak erg leuk. Verder ook blokjes waaraan iets te ontdekken valt, hadden ze daar van het merk Haba (ontdekblokjes). Maar ook andere blokken van haba, staan ook duidelijk wel richtlijnen voor leeftijden bij. Misschien niet heel goedkoop, maar wel erg leuk voor je kindje om te ontdekken. Wel ook erg lang te gebruiken!

11. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Omdat hij van opa's en ooms/tantes al genoeg speelgoed etc gaat krijgen, krijgt hij van ons een speelgoedkist. Ben er al weken mee bezig, schilderen etc. Het wordt een echte piratenkist, met zijn naam bovenop.

In jou geval zou ik voor een loopfietsje gaan ofzo, zo'n houten, vind ik zelf erg leuk!!?

12. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wij hebben een speelgoedkist gegeven met zijn naam (niet zelf gemaakt haha). Verder een duplo trein (vond mijn vriend zo leuk).
    Verder heeft hij toet toet garage (super leuk), Nijntje loopwagen, cars loopauto en een hobbelpaard in de vorm van een schaap als grote kados gekregen van familie. En heeeel veel duplo
    We hadden die kist hard nodig om alles op te bergen. In mijn fotoalbum staat ook een foto

13. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    dat is echt heel gaaf!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.238
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon kreeg voor zijn 1e verjaardag zo'n houten loopbakfiets. Dat was gelijk een succes en hij speelt er nu nog steeds mee. (Sterker nog, aan de race- en remgeluiden die ik nu van beneden hoor komen, zou ik zeggen dat hij er op dit moment op zit terwijl papa achter hem aan moet rennen. :D) En onze zoon is al drie, dis hij heeft er al twee jaar plezier van. Het ziet er niet meer uit, trouwens; hij is er echt te groot voor en zit zowat met zijn knieën tegen z'n kin er op. Maar het blijft leuk.

Verder was een eigen stoeltje (zo'n soort zitzak in stoel-model) hier een grote hit. Nog niet gelijk, want hij haalde er rare fratsen mee uit. Dus even weggehaald en na een maand of twee opnieuw geprobeerd en dat ging prima. Hij zit er nog steeds op. Hij vindt het geweldig, zijn eigen zitplekje aan de lage tafel als we 'koffie' drinken.

Hij speelt trouwens ook nog steeds met de little people bus die hij voor zijn eerste verjaardag kreeg.

15. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Wij hebben een houten loopfietsje met dubbele wieltjes gekocht. Een groot succes!

16. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Dank allemaal voor jullie input!

Ik merk dat ik nog weer meer inspiratie krijg, maar hoor ook veel goeds over de toet toet garage dus! Leuk! :)

En HannekeG; ik heb even in je fotoalbum gespiekt; wat een cadeau's!! En wat een ontzettend leuke foto van het babyzwemmen haha!

17. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Dat heb je met gescheiden ouders. Luc heeft dus veel opa's en oma's die allemaal kados willen geven haha

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier heeft ze geen cadeau gehad. Ze heeft een mega verjaardag gehad. Ik shop graag voor der, als ik iets mis dan koop ik het wel
    Ze zou ook heel veel krijgen van visite. Kort erna Sint en dan kerst. Volgend jaar beseffen ze het iets beter.

Ik geloof dat de toettoet we; goed scoort bij jongetjes. Duplo is hier ook favoriet.

Deel Deze Pagina