Wat kan ik daaraan doen? Ik wordt er helemaal gek van. Met die 4 tandjes knarst hij zich een ongeluk. Gelukkig niet in zn slaap. Maar overdag hoor ik sinds 2 dagen regelmatig KRAAAKKKKRAAKRKAAAAAAK. Hij doet dan niks bijzonders, zit dan gewoon tevreden te spelen of tv te kijken. Je kan het tot de andere kant van de kamer horen. Dat lijkt mij niet goed hoor... Ik geef nu steeds gauw zn speen, of tik ik met mn vinger op zn lipje of zn wang, dan denkt hij dat hij met mn vinger kan spelen, maar intussen vergeet hij het knarsen dan weer heel even.
Heel herkenbaar rond die leeftijd ik denk dat de meeste kindjes dit een periode wel gedaan hebben... Zo een verschrikkelijk geluid brrr
Ja, ik had geen idee dat ik een geluid erg kon vinden, maar dit loopt bijna over je ruggengraat.. Brrr
jaaa brrr heeft mijn zoontje ook een paar dagen gedaan toen hij een paar tanden had... gelukkig was het snel over... denk dat je er weinig aan kan veranderen
Dat heeft die van mij ook gedaan inderdaad. Kreeg er rillingen van! Maar van de een op andere dag is ze ermee opgehouden. Hoort deze vraag niet in baby en dreumes topic trouwens?
Mijn oudste heeft dit nooit gedaan, ik had geen idee dat baby's dat deden. @Jackie, ja zou best kunnen, stond ik niet bij stil.
Is een fase inderdaad. Doe je niks tegen en gaat vanzelf weer over. Finley heeft dit ook een tijd gehad. KNARS KNARS (En bij mij: RIL RIL!)