Wat vinden jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik snap het niet of HIJ snapt het niet....

Wat vinden jullie hiervan? Onze dochter is 4 maanden oud en heeft diarree en is wat hangerig, heeft volgens mij ook een sprongetje. Nu gaan we 1e kerstdag naar mijn ouders en 2e kerstdag naar mijn schoonouders. Nu stelde ik voor aan mijn man dat zijn ouders naar ons komen ipv andersom. Reden: omdat onze dochter niet zichzelf is, en zo kan ze lekker in haar eigen bedje slapen en is ze in haar eigen omgeving. Bij mijn schoonouders gaan we toch eten halen dus het is niet zo dat ze in de keuken staan de hele dag. Dus net zo makkelijk. Nu begint mijn man weer; waarom niet bij jouw ouders? Mijn ouders staan al de hele dag vandaag in de keuken. En mijn ouders hebben een warmer huis (mijn schoonouders hebben een oud huis, waar het nat, vochtig en is op de kamer waar mijn slaapt). En bovendien als mijn schoonouders gekookt hadden had ik niet natuurlijk niet voorgesteld.
    Maar het is toch net zo makkelijk? Bovendien moet ik donderdag weer werken en zouden we op tokd naar huis gaan met onze dochter ivm de late fles. Nu kunnen mijn schoonouders wat langer blijven en kunnen we lekker wandelen, wat ook daar moeilijk gaat omdat hun langs een drukke weg wonen.

Is toch niet zo raar van mij of wel?
    Zo is onze niet 2 dagen ergens anders.

Wat vinden jullie? Ben ik nou zo onredelijk?

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik vind dat je gelijk hebt!
    het is toch net zo gezellig bij jullie als bij je schoonouders? Het gaat er toch om met kerst dat je gezellig samen bent?
    als je kleintje niet lekker is is het voor haar het beste om lekker thuis te zijn, in haar eigen bed, toch?

succes
    Lonneke

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik vind je niet onredelijk. Maar waarom heeft je man er een probleem mee? Puur en alleen omdat het om zijn ouders gaat? De redenen die jij aan geeft maakt dat ik beide dagen thuis zou blijven.. misschien ook een optie?

succes aangezien morgen het al zover is :D

4. Niet meer actief

:) Ja mijn man denkt weer dat het tegen zijn ouders is. Is niet zo. Maar mijn ouders staan vandaag al in de keuken, kan slechts zeggen wij komen niet. Maar mijn schoonouders wonen dus in een oud huis en waar mijn dochter slaapt is het dan koud en vochtig en aangezien ze al niet zichzelf is en weer een huiluurtje ingelast heeft tussen 3 en 7 uur vind ik het fijner om in elk geval 1 van de 2 dagen lekker thuis te zijn.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Ik zou lekker thuisblijven, ga er vanuit dat je schoonouders dat wel begrijpen. En thuis kun je het toch ook gezellig hebben met zijn allen.

Deel Deze Pagina