Dag dames!! ik ben op zoek naar een klein zuinig autootje.. graag 4 deuren en waar de kinderwagen achterin past. het hoeft zeker geen nieuw model te zijn. onder de 2000 euro aanschaf zeg maar. ik ben een leek, hebben jullie hier ervaring mee? bedankt
Het ligt er aan hoe groot je kinderwagen is. Die heb je ook in allerlei maten. Als je er nog eentje moet aanschaffen dan kijk goed hoe klein die opgevouwen kan worden en of de wielen er eventueel vanaf kunnen. Ik had een opel corsa en daar paste onze kinderwagen in.
een mutsy evo hebben we. ik wil graag een 4 deurs ivm sjouwwerk, geklim in de auto.. voor mij is dit belangrijk
Idd maar dan moet je wel een kleine kinderwagen hebben. Ik had en bugaboo een daar gamet veel moeite in de kofferbak een dan moest er een wiel af en de hoedenplank weg.
Oke, moeilijk he. Wehebben nu 2 grotere auto's maar we zijn erachter dat het maandelijks gewoon erg veel kost. Nog meer opties?
Toyota aygo. (Of citroen c1, peugeot 107, zijn alle 3 exact hetzelfde, alleen uiterlijk is iets anders) Bij mij ligt er een quinny buzz achterin.
Daar past een mutsy denk ik echt niet in, rij regelmatig in een 107, superleuke wagentjes maar kofferbak echt te klein Peugot 205 idem, die is nog groter maar ook daar past die net niet in.. Tenzij je de wielen er af haalt en echt propt haha
Wij hebben een mutsy transporter en die past prima op zijn zijkant in de 107 van mijn man.. Idd wel met de grote wielen eraf maar is dat dan zo n groot probleem? In mijn 2008 doen we dat ook nog regelmatig ondanks dat hij daar wel gewoon in past..
Past wel hoor. Collega heeft een mutsy en een c1. Wagen past er incl wielen op zn kant in. Mijn quinny buzz ligt er ook op zn kant in. Incl wielen en zitting
Ik rijd een megane coupe van 2001, past een kinderwagen in die veel ruimte in beslag neemt. En de diesel variant loopt 1 op 20.
Fiat Panda, daar past zelfs mijn maxi cosi mura 4 in! @renault twingo, mooie redelijk ruime auto maar is niet verkrijgbaar met 4 deuren
heb een peugeot 206 en een mutsy transporter. Past er prima in. Gewoon even op z'n zijkant en dan het bovenste wiel eraf. No problemo