Hoi meiden net is de kerstman (man van gastouder) en de gastouder geweest.mijn zoontje kreeg een leuk mooi cadeau en tevens wij een dure volle tas met boodschappen..omdat wij wat tegen slagen hebben gehad..nu willen we watterug doen een leuk cadeau hebben jullie leuke tips..
rondje door de action en je vind altijd wel wat leuks... of als ze meer oppas kindjes heeft iets wat ze voor de kinderen kan gebruiken? knutsel materiaal, boekjes spelletjes? succes leuk en lief idee!
als ze meer kindjes hebben is het inderdaad en praktisch om wat te doen waar meer kindjes/mensen plezier aan hebben. Aan de andere kant is het ook leuk om een pakketje samen te stellen voor hun samen. Een koffie/thee pakket bij de action hebben ze vast leuke glazen/mokken misschien nog een leuk schaaltje met koekjes/ chocolaatjes Maar wat ontzettend lief van ze om jullie een mooie kerst te geven op de manier.
Ja vond ik nou ook ze gaat alle kindjes af met kerstcadeautjes me zoontje had een duplo trein gehad best wel duur en wij een volle tas boodschappen ze geven elk jaar iets aan een goed doel en dat waren wij dus.. Dankje voor de tips ik ga me man eens vragen morgen naar de Action te gaan! Zelf hebben ze het ook niet makkelijk sta er nog perplex van
Als je die spullen hebt gekregen omdat je het zelf niet al te breed hebt dan zou ik het cadeau ook zeker simpel (lees low-budget) houden aangezien je het geld dan zelf goed kunt gebruiken. Ik kan het persoonlijk altijd erg waarderen als iemand zelf iets maakt en cadeau geeft. Dat kunnen zelfgebakken koekjes zijn of een knutsel van een kind maakt eigenlijk niet uit. Je hoeft je dankbaarheid niet in geld uit te drukken, dus ga lekker aan het bakken, knutselen, fröbelen oid dat maakt misschien nog wel meer indruk dan een gekocht cadeau
-thee/koffie pakket bij bijv. action (dienblaadje 2 kopjes,thee/koffie, lekker chocolaatjes/koekjes) - tijdschrift met lekker chocolaatjes - zoek een lekker recept(avondeten, taart, koekjes enz) en haal daar alle ingrediënten voor in een mooi ingepakt pakketje - haal bij de action een canvasdoek en laat je kinderen wat moois tekenen/kleuren
Heb bij greetz al een kaart besteld als me bekken en me buik het toe laat ga ik eens op pad.. Denk dat ik wat ik hier als tip heb gehad een leuk pakketje samen ga stellen..thee koffie chocolade etc.wou eerst bloemen doen maar vind dat zo afgezaagd..
Je zoontje een houten vogelhuisje laten beschilderen (evt eerst even wit gronden), deze aflakken en samen met wat vetbolletjes en pindanetjes een leuk pakketje van maken.
Ik heb van een gezin een Ook uxe kerstbrood gekregen. En dan te bedenken dat ik pas 2x op de kindjes heb gepast. Vond het heel erg lief van ze. Bij mij oude gastouder maakte ik een soort ontbijt pakket met beschuit, jam, hagelslag en nog meer van dat soort dingen. Daar heeft iedereen wat aan.