Mijn dochtertje heeft op haar 1ste verjaardag een pop gekregen, en dit is sindsdien haar beebie. Daar slaapt ze mee en kroelt ze mee. Maar nu is de baby weg!! Ze is hem waarschijnlijk kwijt geraakt tijdens het boodschappen doen. Overal al gevraagd, maar nergens te vinden. Wie van jullie weet misschien waar deze baby nog te koop is? Hij kwam toendertijd bij de blokker vandaan, en het hoofd gloeit een beetje in het donker. Het lichaam is zacht.
weetje het merk nog? dan kan je daar op zoeken? anders contacten met de blokker, wie weet kunnen zij nog wel info achterhalen voor je waar hij evt nog te leveren is.
Aahhh, wat zielig. Ik herken de pop niet meteen helaas, maar ik ga wel even kijken of ik hem kan vinden online.
Noops, das net het probleem. Kontakt zoeken met blokker is inderdaad een idee. Ik had gehoopt dat iemand hier de baby herkend.
Ik heb de pop gevonden voor je dochter. Ik vond het zo zielig (omdat ik weet hoe gehecht mijn oudste is aan haar popjes), dat ik even voor je gezocht heb. Special Welcome pop Sleepy time baby - Poppen en Mannequinpoppen - Speelgoed - Laatste stuks DreamLand_nl - DreamLand
Chaii, hartstikke bedankt voor het zoeken. Ik kwam niet verder als de blokker. Die had ik al een mailtje gestuurd. Ben al blij dat ze nog te vinden zijn. Dupje87, ik zou hem wel graag van je over willen nemen als dat mag, wat wil je er graag voor hebben? Kan ik vast op zoek naar een paar reserves...