hoi meiden, krijg je bleek nog uit je kleding ofniet? en wat maken jullie allemaal met bleek schoon, en hoe?
als ik bleek gebruik (pure) dan doe ik altijd oude kleren aan... als ik dan smos dan is het niet erg! want ik denk niet dat je het eruit krijgt! ik maak onze buitenplaats schoon met bleek (al die groene aanslag) en het toilet... voor de rest gebruik ik het nooit...
Volgens mij krijg je bleek niet meer uit je kleding. Je zou eventueel wel kunnen proberen je kleding te verven. Ik maak de toilet altijd schoon met bleek, beetje op een schuursponsje en poetsen maar. Als laatst wat onder de rand en met een toiletborstel na borstelen. 1x in de zoveel tijd maak ik de spoelbak in de keuken ook even schoon met bleek.
bleek krijg je niet meer uit je kleding en verven heeft ook geen zin... ik maar hier het meeste schoon met bleek
Nep, bleek krijg je niet meer uit kleding.. Heb helemooie stippen op mijn nieuwe blouse zitten.. Hier worden de badkamer en het toilet met bleek schoongemaakt!
Mijn dochter heeft Paarse sokken die nu aan de onderkant mooi roze zijn . Liep de badkamer al in terwijl ik de vloer nog niet goed had schoongespoeld.
ik heb vaak bleek in mijn kleren, daarom met poetsen oude kleren aan. Toch ook af en toe in goede kleding, dat verf ik dan en dan is de bleek eruit. zie je niks meer van. Moet wel zeggen dat het vaak zwarte kleding is.
Voor zwarte kleding met bleekspetters kan je bij de hema een hele mooie kledingstift kopen. Werkt super. Je krijgt bleek niet meer uit je kleding....