Ik weet dat dit helemaal niet goed is Ik heb het met 26 weken ook gehad, alleen nu extreem. Het gekke is, ik rust heel veel! Vandaag heb ik uitgeslapen, even gewandeld, gecomputerd en lig nu op de bank. Vanavond hoef ik maar 1 uurtje te werken. Gister ben ik ook helemaal niet druk geweest. Vorige week had ik een paar lange dagen werk, toen voelde ik mij super, ik vraag me dus af, wat kan ik er aan doen? Verloskundige zei met 26 weken dat het niet normaal is dat je krampen hebt. nu dus weer, wat moet ik nou toch doen dan?? Ik rust relatief veel..
Phoe moeilijk Mappel... Ik zou denk je vk even bellen en met haar overleggen. Zeker omdat je hier al eerder last van hebt gehad en het nu erger is... Sterkte meid!
Doet het echt zeer of is het een zeurend gevoel? Bij mij is het een zeurend gevoel wat komt en gaat al weken. Heb geen blaas ontsteking en is bij mij iets wat er bij hoort zeg maar. Dus misschien bij jou ook? Zou zeker nog eerst vk bellen hoor
hier ook al weken kramp hoor, is normaal zeggen de vk en gyn. bij mij word t alleen wel extra in de gaten gehouden vanwege andere gezondheidsproblemen.
Het is inderdaad een zeurend gevoel, maar toen ik 26 weken zwanger was, gaf de vlk aan dat het veeeeeeel te vroeg is om zo'n gevoel al te hebben, in principe mag dat van 32 weken. Ik heb toen ook aan de ctg gelegen, waar hele lichte weeen activiteit op waar te nemen was, vandaar dat het niet goed is dat dat nu al zo is. Ik denk ook dat het erbij hoort, maar schrik er wel steeds van