Heeft iemand wat leuke originele ideeën om vrienden wat te geven die een nieuw huis hebben gekocht? Man wou alweer met het suffe bloemetje/plantje aankomen maar daar ben ik ook wel een keer klaar mee. Heb hier ook nog steeds lelijke planten staan die wij destijds hebben gekregen
Als ze nog moeten klussen een emmer vol met kwasten/plakband/schoonmaakmiddel/snoep etc.? Een naambordje voor bij de voordeur. En als het huis al zo goed als klaar is een bon van een leuke woonwinkel? Of eens vragen wat ze nog missen?
Ik heb deze 'keyholder' al een paar keer gegeven. Het moet je ding zijn, maar wie weet is dit hun ding wel Sparrow Bird House Nest Whistle Key Holder Chain Ring Keyring Hanger Rack | eBay
Ik heb voor mijn zusje en vriend voor hun nieuwe huisje een wc-papier taart gemaakt. Het idee van een luiertaart maar dan met wc-papier rollen. En dan leuke kleinigheidjes bv van de action erop en leuk inpakken met cellofaan en lintjes.. Succes!
Ik zou gaan voor een cadeaubon van bijvoorbeeld een intratuin of tuinland. Kunnen ze zelf halen wat ze mooi vinden voor in huis.
Ik doe wel eens een mooie vaas (wel beetje neutrale die overal bij past) en daar een bos bloemen in. Valt altijd wel in de smaak eigenlijk!
Hier zijn de cadeaubonnen van het tuincentrum altijd een hit. Kunnen ze zelf bloemen, planten of accesoires uitzoeken! Of een cadeaubon van een bouwmarkt, voor als ze nog moeten klussen. Ik vind iets voor in huis erg persoonlijk, dus zou niet heel snel een echt cadeautje kopen. Anders eventueel een leuke schaal met geurkaarsen, zo'n scentchips houder met scentchips of een lampe berger (ook een soort geurding/luchtreiniger maar dan luxe)
- Cadeaubonnen zijn zeer gewenst gamma, praxis, tuin winkel, blokker - Vlag met mast? - Adresboekje? Wij waren erg blij met bonnen hier ook meteen gebruik van gemaakt!
Cadeaubonnen!! Inderdaad van bijv Intratuin, die kun je zowel gebruiken voor tuin als interieur. Dingen voor in huis halen vind ik altijd erg persoonlijk. Meestal willen mensen zelf hun nieuwe huis opleuken. Doe dan een bos bloemen, die gaan tenminste nog een keer dood :-D Geurkaarsjes en dergelijke hou ik zelf helemaal niet van. Vind het haast een belediging :-D stinkt het hier dan zo??
Lekker dekentje met flesje wijn erbij en kaarsjes, warme sloffen of sokken. Is heerlijk om te gebruiken in je nieuwe huisje, zeker nu in de winter, en is denk ik altijd wel goed.