Er zijn vast al topics over maar de zoekfunctie is bij mij zó traag dat ik daar het geduld niet voor heb . Hebben jullie cadeau ideeën voor een jongen die 2 wordt? Zowel iets “groots” voor ons als ouders als cadeautjes voor vrienden en familie. Qua grote dingen hebben we al het volgende, dus dit valt af: Keukentje Loopfiets Trampoline Wobbel
Buiten keukentje? Lidl had laatst een leuke.. Tipi tent Picknick tafel (evt met zandbak mogelijkheid in het midden)
Treinbaan (hout of Duplo) Duplo Kullerbü knikkerbaan van Haba (grote houten kogels, voor 2 tot 8 jaar) Smart Max Playmobil 123 Paw patrol Mijn eerste boomgaard (Haba)
Duplo Watertafel (Step2 en Little Tikes hebben mooie) Zandbak Puzzels Ik leer vormen en kleuren Boekjes Vishengelspelletje van hout Ses knutselsetjes heeft ook leuke setjes geschikt vanaf 2 jaar
Onze zoon krijgt voor zijn 2e verjaardag een mega doos smartmax aangezien hij dat het zo leuk vind. Van mijn ouders een traptractor. Verder staat op zijn lijstje badkrijtjes, houten gereedschap en veel toet toet.
Watertafel Treinbaan hout of duplo Parkeergarage (hout) Voorleesboeken Houten puzzels Duplo Knutselspullen
Als er veel mensen iets geven en je zit niet te wachten op een hele speelgoedwinkel dan kan je ook deze dingen vragen: Leuke pyjama, sokken, zomer kleertjes, gympies, zwembroek, badlaken, beker.
Zandbak Spulletjes voor in de zandbak (emmertjes, schepjes, zandauto, etc) Dingen die op gaan zoals knutselspullen
Knutselspullen. Dat was hier toen ook al een grote hit. Het gaat ook nog een keer op. Playmais is dan ook al super leuk. Kun je zo aan elkaar maken met water maar ook op papier plakken. Je kan het eenvoudig snijden met een plastic mesje. Voor buiten aquaplay, we kunnen inmiddels een tuin vol bouwen. Buiten keuken is ook super leuk. Hier was chugginton ook een succes