Voor mijn vader heb ik een ding voor op de bbq om beercan chicken te maken maar dan zonder bierblikje. Vorig jaar concertkaarten Ook al eens een vesparondrit gegeven
Ik heb dit jaar een vader dochter weekend. De laatste keer dat wij elkaar zagen een paar maanden geleden begon hij over vroeger te praten en hoe leuk het hem leek om mij plekken te laten zien van toen en daarbij te vertellen. Er komt steeds meer omhoog over mijn opa en de oorlog en hij wilt nu een soort memoir schrijven over zichzelf, voor ons. Ik vroeg aan mijn broer waar dat vandaan kwam en die had los gekregen dat hij bang is een ziekte aan zijn geheugen te krijgen (oma werd dementerend, tweeling van mijn moeder heeft vroege Alzheimer) en hij was daar heel erg mee bezig. Dus heb ik de vraag gehoord en daar gehoor aan gegeven. Over 2 weken gaat het gebeuren. Daarnaast is mijn vader een schunnige grappen maker en heb ik hem vorig jaar de "ballen mok" gegeven. Daar staat op " Lieve papa, van alle ballen op de wereld, ben ik blij dat ik uit de jouwe ben gekomen". Voor velen ongepast voor mijn vader een tranentrekker
Vaderdag is bij ons al geweest in Duitsland (8 of 9 mei was het), ex kreeg van dochter een zelf ingekleurde koffiemok (ik ook voor Moederdag haha). Mijn vader ga ik een bos rozen sturen, de ene keer stuur ik een fles gin, de andere keer rozen omdat hij gek is van rozen (en gin tonic haha)
Sterkte voor degene die hun vader moeten missen! Thnx voor de al wat leuke ideetjes. Zoals een ijsbon miss leuk voor mn vader.
Voor mijn vader wordt het waarschijnlijk een kaartje (hij wil geen bloemen meer ivm chemische "troep") Mijn man krijgt elk jaar een Tour de France pakket en verder zal dochter vast nog wat knutselen of tekenen voor hem.
Met het weer van afgelopen weken geef ik hem groot gelijk. Meeste dagen zelfs te koud en/of te nat om buiten koffie te drinken
Hier krijgt man van de oudste 2 wetbags voor zijn hike vakanties. Voorcde rest moet ik nog kijken. Schoonvader leeft niet meer. Mijn vader krijgt iets van alle kinderen samen.
Wij komen er voor mijn vader dit jaar makkelijk vanaf: met moederdag hebben we gelijk voor vaderdag/moederdag/verjaardag van beiden een nieuwe museumjaarkaart gegeven. Hoewel er hier ook nog 2 flessen kruidenbitter (uit duitsland) staan hier.. dus mogelijk zullen we die nog wel geven op de dag zelf . Mijn man verwacht denk ik niet veel; de pubers zijn dromers dus die vergeten het waarschijnlijk (hoe vaak ik ze er ook aan herinner) en ze zijn dit jaar op de camping met opa/oma op vaderdag, dus ik ben benieuwd....
Schoonouders vieren dit soort dagen niet. Dus daar hoeven wij niets voor te halen. Mijn vader leeft niet meer. De kinderen hebben 2 mobielhoesjes gekocht. Mijn man heeft net 2 nieuwe telefoons gekocht. 1 voor prive en een werktelefoon. Ene hoesje wordt bedrukt met het bedrijfslogo (wij hebben eigen bedrijf) en de andere met het product wat wij verkopen. Zo kan hij zijn telefoons uit elkaar houden
Voor man ga ik een rvs huisnummer plaatje kopen (die we nu hebben is oud en vervaagd), van de kinderen krijgt hij knutsels. Voor m'n eigen vader waarschijnlijk iets voor in de tuin.. voor schoonvader bedenkt m'n man meestal wel iets.
Sterkte. Ik vind het zo rot ook, ik gun mijn man een leuke vaderdag maar vorig jaar was ik een wrak. Hebben mijn zus en ik elkaar huilend opgebeld dat t maar een rotdag was. Naja t is niet anders. Maar voor mijn schoonvader wat leuks bedenken. Of mijn man t laten doen haha
Wat een goed idee! Ik heb gelijk een Tour de France pakket voor mijn man besteld. De kinderen maken ook nog iets op school en de BSO. Ik bel met mijn vader, want hij zit altijd met vaderdag in het buitenland. Schoonvader leeft niet meer.
Ja dat is waar die haal ik ook elk jaar. Goed dat je het schrijft Zou anders heel teleurgesteld zijn geweest.
Mijn eigen vader is 2 jaar geleden overleden. Wij gaan een mooie witte roos bij zijn urn leggen. Mijn schoonvader krijgt een mini fotoboekje sleutelhanger met foto's van zijn kinderen- en kleinkinderen. Mijn man krijgt een stoere veterarmband met goudplaatje waar de vingerafdruk van ons zoontje opstaat en zoontje maakt ene mooie knutsel op de opvang.
Mijn man krijgt een prachtige eenhoornketting van dochter. Is haar eigen idee (bijna 4). De hanger zelf beschilderd en zelf kralen uitgezocht. Dus alles is roze en/of glitter. Van mij krijgt hij een aantal foto's voor aan de muur. Mijn vader krijgt niks, sinds hij een nieuwe vriendin heeft vertoont hij heel raar gedrag en blijven we bij hem uit de buurt. Schoonvader krijgt een mooie kaart met een foto van zijn kleindochters. Die is inmiddels bijna 95 en wil niks meer.
Houdt hij wel van bloemen? Want dan zou je ook een zijdeboeket kunnen overwegen. Heeft hij heel lang plezier van!
Geen idee welke regio je woont maar hier komt de ijsbon dan van Clevers. Zijn online te bestellen en worden thuisbezorgd.
Nee, een met een zijdeboeket maak ik hem niet blij. Wij gaan ook niet bij hem langs. Wij vieren het met ons eigen gezin. Mijn vader is nogal "lastig". Hij heeft nogal wat principes (milieu, bepaalde winkelketens etc.) waardoor hij veel "dingen" niet wil. Het blijft dan eigenlijk bij een kaart en ik bel 'm.