Dat je denkt waarom ben ik uit bed gekomen. Vanmorgen was dochter om op te schieten, niks ging zoals gepland, wasmachine ging gisteren op de wandel en nu trommel uit zijn gereel en doet niks meer, moet nieuwe dus want monteur kon niet aan onderdelen komen ( volgens mijn Duits merk gorenge ofzo) en dus omdat ik geen spaarpotje heb maar krediet ;( ) moeten toch wassen. Spaarpotje is op nadat ik baan verloor in dec en hebben maar 120 pw voor alles. Geen armoede en redde het prima hoor. Alleen balen als al die extra's altijd tegelijk komt want zojuist werd de auto gekeurd en ja hoor afgekeurd. 255 euro ;(. Pc verkocht voor 250 om de auto te maken want hebben nog laptop. Luxe dus . Moest ff ne frustratie kwijt. Ggrrrrr Wel een andere meevaller dat ik vandaag heb gehoort dat ik omdat ik geoppereerd wordt na mijn ziektewet instroom voor wia . Nog even wat zekerheid gelukkig
Soms heb je van die dagen dat je denkt.. moet dit nou! vervelend meis.. heb je zelf als een op de onderdelen gegoogled? of gekeken nar een tweedehands?
Gelukkig ging het gisteren stukken beter haha. Dochter goede zin, doorlopend krediet die bijna is afbetaald maar weer even gebruikt, alleen wat nodig is afgenomen. Hadden nog wat kinderbijslag over en dat is nu op en betalen weer 3 maanden langer af maar we zijn gered. Keken eerst op mp maar stonden alleen oudjes op in de buurt en vroegen nog veel ook. Nu zijn we geslaagd voor een zuinige a+++ voor 500 euro. 5 jaar garantie en 10 jaar op de motor. Kunnen dus gegarandeerd 5 jaar wassen. Dat is me al heel wat waard. Auto ook gemaakt en kunnen hopelijk weer jaar vooruit. Al met al hopen op nu wat meer geluk. Operatie afwachten, trouwen etc stress van hier tot Tokio maar komt allemaal weer goed. Taart geschrapt, auto lenen van vrienden ipv huren, geen speciale foto's maar vriend die foto's maakt en we gaan ook daar een leuke dag van maken. Alles geregeld. Aub nu geen dingen meer kapot laten gaan haha. Laat het zonnetje maar schijnen
Op marktplaats heb je ook veel keus trouwens. Maar balen hoor! Sterkte! Edit: zie dat je al op mp hebt gekeken.
Ja mp was allemaal ver rijden of meer dan 3 jaar oud. Uit ervaring weer ik voortaan dat 3 jaar oud is voor een wasmachine. Onze stoppen elke keer net na garantie van 3 jaar . Monteur wilde hem niet maken ivm Duits merk dat failliet is dus geen onderdelen. We moesten ook nog vervoer regelen als we kochten op mp en dan is het maar weer de vraag hoelang gaat hij mee. We hebben de voor en nadelen over wogen en machines uit de buurt vergeleken met 2e hands. Aanbod was zo minimaal dat we voor deze zijn gegaan. Ook kwa gebruik en dus garantie