Hoi allemaal! Binnenkort is mijn man jarig en ik wilde hem graag een nieuwe en goede koffiezetapparaat als cadeau doen. Hij is een echte koffie persoon, maar ik lust het totaaaaaal niet en heb dus ook geen verstand van koffie.. Ik hoor er redelijk goede meningen over maar heeft een van jullie zo'n apparaat? hoe bevalt het? smaken de cups wel lekker? Groetjes!
Mijn zus (eigenlijk zwager, want zus lust geen koffie) heeft er een. Ik vind het echt lekkere koffie. Wel relatief duur, dus als je man meerdere koppen op een dag drinkt, kun je beter meer geld uitgeven voor een espresso apparaat. Bij afentoe een kop is nespresso een leuke en makkelijke optie (zeker omdat er nu ook cupjes van goedkopere merken op de markt zijn). Zelf zit ik nog te twijfelen tussen een espresso apparaat of een nespresso apparaat, maar nu even niet want tijdens de zwangerschap lust ik even geen koffie.
Nespresso is echt heerlijke koffie, wij drinken het al jaren. Wel eeg dure koffie dus eigenlijk minder geschikt voor groot verbruikers
Klopt, het is inderdaad dure koffie.. ik kan het via het bedrijf van mijn vader stukken goedkoper krijgen (de cups), maar hij drinkt altijd van die goedkopere oploskoffie.. Senseo vind hij niks meer en ik vind die oploskoffie zo stinken blehh..